دوشنبه 9 دی 1392-13:24

سردار رستمیان:

شهدا بهترین بندگان خدا هستند

کسانی که به دنبال جاه‌طلبی و ریاست‌طلبی هستند و ولی آنها شیطان است، منفورین این ملت هستند.(گزارش+عکس از یادواره شهدای شهرداری ساری)


مازندنومه، کلثوم فلاحی: سردار حمیدرضا رستمیان در یادواره شهدای شهرداری شهرستان ساری در حسینیه عاشقان، اظهار داشت: انسان‌ها در تمام عصرها مورد امتحان و آزمایش قرار گرفته‌اند.

 فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران ادامه داد:‌ با نگاهی به تاریخ بشریت و انقلاب‌هایی که در جهان رخ داده مشاهده می‌کنیم که ملت‌ها و رهبران شان به شکل‌های مختلف امتحان شده‌اند.

 وی یادآور شد:‌ تنها انقلابی که ملت در کنار رهبر خود باقی ماندند، انقلاب اسلامی ایران  است.

رستمیان با اشاره به اینکه ملت ایران از گردنه‌های سختی عبور کرد، افزود:‌ مقابله در برابر منافقان و تحریم‌های اقتصادی، کار آسانی نبود.



وی با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار داشت:‌ عوامل استکبار جهانی آمده بودند که محتوای جمهوری اسلامی را تغییر داده، قدرت رهبری را کاهش دهند ولی به لطف الهی و با درایت و بصیرت مردم و بصیرت‌دهی رهبری، مردم پا در رکاب بودند و آن حماسه را خلق کردند.



رستمیان با بیان اینکه از سال 78 تا 88 اتاق فکرهای تشکیل دادند و رجزخوانی کردند، متذکر شد:‌ دشمن به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود بود و حضور حماسی ملت ایران، مشت محکمی بر سر استکبار کوبید و بساط فتنه جمع شد.



 فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران با اشاره به اینکه ناکامان این امتحان بزرگ، دانه درشت‌های بی‌بصیرت بودند، تصریح کرد: کسانی که به دنبال امتیازخواهی از ولی امر بوده و همه بداندیشان که به دنبال براندازی نظام بودند ناکامان این امتحان هستند.



 وی با بیان اینکه ضد ولایت‌ها در مسیر دشمن حرکت کردند و به آمریکا باج دادند و می‌دهند، یادآور شد:‌ کسانی که به دنبال جاه‌طلبی و ریاست‌طلبی هستند و ولی آنها شیطان است، منفورین این ملت هستند.



 رستمیان با اشاره به اینکه عاشقان ولایت و رهروان خون پاک شهیدان، حماسه‌آفرینی کردند، گفت: شهدا بهترین بندگان خدا هستند و خدا آنها را انتخاب کرده است.