يکشنبه 15 دی 1392-1:25

پایتخت3 در شیرگاه کلید خورد

چند بازیگر مازندرانی در قسمت سوم مجموعه طنز پایتخت3 حضور دارند/60 درصد این سریال در مازندران تصویربرداری می شود


مازندنومه: چند روزی است که کار تولید پروژه تلویزیونی پایتخت3 در روستای شیرچی، در نزدیکی شیرگاه سوادکوه آغاز شده است.

 گروه تولید این سریال پرطرفدار که قسمت های اول و دوم آن در نوروز 90 و 92 پخش و بارها از شبکه های مختلف(از شنبه شب در آی فیلم)تکرار شده است، در سوادکوه مستقر شده اند و مشغول ضبط صحنه های نخست و تست بازیگران بومی هستند. 

به گزارش مازندنومه، قرار بود این سریال طنز اوایل دی ماه کلید بخورد که به دلیل حضور اکبر عبدی و فرشاد گل سفیدی (تصویربردار) در سریال «معراجی ها»ی ده نمکی، این امر محقق نشد.

بر اساس این گزارش، به خاطر تداخل کاری، با اکبرعبدی قرارداد بسته نشد و او در این سریال بازی نمی کند.

گفتنی است در سری جدید سریال پایتخت، مانند قسمت دوم آن چند بازیگر مازندرانی نیز حضور دارند، از جمله مریم آقاجانی در نقش خواهر ارسطو و همسرش مهدی خادمی و نیز مبین بوی افراز در نقش پلیس که تست گریم این بازیگران انجام گرفت.

 پیش بینی می‌شود بیش از 60 درصد این مجموعه تلویزیونی در استان مازندران تصویربرداری شود و بسته به روند قصه، مقصد بعدی گروه مشخص می شود.

خاطر نشان می کنیم نگارش فیلمنامه پایتخت3 را محسن تنابنده و خشایار الوند بر عهده دارند و متن سریال هنوز نهایی نشده و بسته به توانایی و پیشرفت نقش ها، مرحله به مرحله به نگارش درمی آید و ممکن است در روزهای آینده از سایر بازیگران بومی نیز در این سریال بهره گیری شود.

الهام غفوری –تهیه کننده این سریال- گفته در پایتخت 3 شاهد سفر خانواده نقی معمولی از مازندران به ترکیه خواهیم بود.