پنجشنبه 26 دی 1392-10:12

مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران استعفا داد

با کسب اجازه از اهالی فرهنگ و رسانه های مازندران ، استعفای رسمی خود را از مسوولیت مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران اعلام و تقدیم می کنم.


مازندنومه: عصر پنج شنبه لطف الله آجدانی با نوشتن استعفانامه خود و ارسال آن به برخی سایت های خبری، از سمت مشاور استاندار خداحافظی کرد.

در این متن که یک نسخه از آن به دست ما نیز رسیده، آمده:

به نام خداوند دانا به آشکار و نهان و آفریننده قلم ها و قدم های پاک

جناب آقای دکتر ربیع فلاح

استاندار محترم مازندران

با تقدیم سلام

با احترام به استحضار عالی می رساند: همان گونه که مستحضرید بنا به درخواست و طی حکم رسمی از سوی آن مقام عالی، اینجانب به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران منصوب گردیدم.

از آن جایی که با توجه به شرایط و محدودیت های موجود، ادامه حضور اینجانب در آن مسوولیت محوله در استان مازندران ، مانع فرصت کافی برای حضورگسترده اینجانب در عرصه فعالیت های اجرایی  در حوزه آموزشی و پژوهشی در استان مازندران و فعالیت های فرهنگی و رسانه ای در سطح ملی گردیده است ، لذا با کسب اجازه و تشکر از حمایت های همیشگی حضرتعالی و نیز کسب اجازه از اهالی فرهنگ و رسانه های مازندران ، استعفای رسمی خود را از مسوولیت مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران اعلام و تقدیم می کنم.

با امید به مازندرانی هر چه آبادتر و با بهترین آرزوها برای دولت تدبیر و امید و استاندار شریف و مردمی مازندران.

لطف الله آجدانی – روزنامه نگار و مدرس دانشگاه ( 26/10/1392 )

گفتنی است آجدانی پس از استعفایش در گفت و گوی تلفنی با ما ، بر حضور بیشتر خود در عرصه رسانه های کشور واستان، بدون عنوان مشاور استاندار تاکید کرد و گفت: «ضمن مشورت با جناب استاندار، استعفا دادم تا راحت تر و بدون عنوان مشاور بتوانم نقد و یادداشت بنویسم و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید روشنگری کنم.»

وی افزود: «سمت مشاور استاندار، علاوه بر ایجاد برخی محدودیت ها برای نوشتن نقد و مقاله، امکان مطالعه و تحقیق را  نیز از بنده سلب کرده بود.»