دوشنبه 30 دی 1392-17:31

قطار انتصابات در ایستگاه آبفا

مدیران عامل آبفای شهری و روستایی مازندران تغییر می کنند

برکناری ناگهانی مدیر عامل های شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران / مراسم معارفه مدیران جدید صبح سه شنبه برگزار می شود.


مازندنومه، ربابه حسین پور:  انتصابات این روزها تیتر نخست رسانه های استان است و هر روز شاهد تودیع و معارفه های گوناگون در سطح فرمانداری ها و اخیرا" ادارات کل استان هستیم.

درست یک روز پس از جابه جایی در سطح اداره کل آموزش و پرورش مازندران، مدیران عامل جدید آبفای شهری و روستایی مازندران در یک روز و ساعت معرفی می شوند.

بر اساس این گزارش، ساعت 10 صبح سه شنبه در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، محمد تقی حسین زاده مدیرعامل کنونی آبفای شهری، جای خود را به ذبیح الله ذاکری می دهد و مجید عبداللهی هم به جای محمد حسین برزگر، مدیریت آبفای روستایی استان را بر عهده می گیرد.

 عبداللهی اهل نوشهر و در حال حاضر مدیر آب شهری منطقه نوشهر و چالوس است. ذاکری نیز در رزومه خود مدیریت آبفای شهری نوشهر، چالوس و آمل را دارد. او مدتی معاون برنامه ریزی و جانشین مدیرعامل آبفای سمنان بود و اکنون نیز کارشناس امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه آب و فاضلاب مازندران است.

قرار است در این مراسم که همزمان برگزار می شود، جانباز – مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور – حضور یابد.

گفتنی است این جابه جایی ها به طور ناگهانی اتفاق افتاد و خبر آن پیش از ظهر امروز، به اطلاع مدیران کنونی رسانده شد.

حسین زاده – مدیرعامل فعلی آب و فاضلاب مازندران- جانباز 70 درصد و قطع پاست و در زمان مدیریت او اقدامات موثری در حوزه  آب و فاضلاب شهری به اتفاق افتاد.