پنجشنبه 3 بهمن 1392-13:16

محمد حسن محمدی کیادهی:

باشگاه‌ها زحمت می‌کشند،مسئولان سود می برند

مدیرعامل باشگاه استقلال ساری گفت:در کارهای دولتی زیادی مسئولیت داشتم اما علاقه‌ام به کارهای مردمی بود/همسرم می‌گوید یک بار نشده غذا بخوری و بگویی خوشمزه است.


مازندنومه، کلثوم فلاحی:دومین گردهمایی روسای باشگاه‌های ورزشی ساری به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری برگزار شد.

 

محمدحسن محمدی کیادهی -مدیرعامل باشگاه استقلال ساری- اظهار داشت:‌ هزینه‌های باشگاه‌داری را اگر در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنند سود بیشتری منتفع می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز سازمان‌‌های مردم‌نهاد در دنیا امر پسندیده و تجربه شده‌ای هستند که رضایتی 100 درصدی از این سمن‌ها وجود دارد، ادامه داد:‌ سمن‌ها در ایران هم توانستند موفقیت‌های خوبی داشته باشند و دولت را در واگذاری برخی امور به مردم، قانع کنند.

کیادهی با اشاره به اینکه انجمن‌های ورزشی چون قانون‌مند هستند رضایت کاری بیشتری در این حوزه وجود دارد، گفت:‌ به دلیل نهادینه شدن، این انجمن‌ها پیشرفت کرده و امور مربوط به خود را خوشان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در بخش اتحادیه‌های ورزشی هنوز این موضوع نهادینه نشده است، تصریح کرد: در شهرستان ساری بیش از 70 سازمان مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و کسانی که در یک صنف کار می‌کنند بهترین پیگیری مشکلات و معضلات را انجام می‌دهند.

 کیادهی با اشاره به اینکه در کارهای دولتی زیادی مسئولیت داشتم اما علاقه‌ام به کارهای مردمی بود، ادامه داد:‌کار کردن در بخش مردمی لذت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان ساری در هر رشته ورزشی که سرمایه‌گذاری شد، یک سال بعد نتیجه داد و مقام‌آور بود، افزود: باشگاه‌ها بیشترین زحمات را می‌کشند اما سود آن نصیب مربی و مسئولان می‌شود.

کیادهی با اشاره به اینکه فرد منتقدی هستم اما نمی‌خواهم اینجا خاطر کسی را مکدر کنم، اظهار داشت:‌ خیلی کم اتفاق می‌افتد که من تعریف کنم، در خانه هم همسرم می‌گوید یک بار نشده غذا بخوری و بگویی خوشمزه است.