دوشنبه 21 بهمن 1392-0:1

علیرضا یونسی رستمی:

تلنگر به مسئولان پسندیده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: نباید افراد و احزاب با نیت سوء موجب اختلاف بین مسئولان و نا امیدی و دلسردی مردم شوند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: علیرضا یونسی –معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران- در گفتگو با ما در خصوص سخنرانی اخیر ریاست محترم جمهوری و هجمه برخی رسانه ها و احزاب سیاسی اظهار داشت:تاریخ ملت ها بیانگر این است که تنها ملتی به رشد و توسعه خواهد رسید که روح همبستگی ملی در آن دمیده شده باشد و به سمت رسیدن به آرمان ها حرکت و تلاش کند.

 وی گفت: هیچ ملتی را سراغ ندارید که مبنای عملکرد و اختلاف نظر احزاب سیاسی آن، رفع یا کاهش مشکلات نباشد اما اختلافی که بوی کینه و تضعیف دولت از آن بر مشام رسد به موفقیت منجر نخواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران انتقاد سازنده را لازمه پیشرفت دانست و تصریح کرد:اینکه با تلنگر به مسئولانی که قدرت را در اختیار دارند آنها را در راه حرکت به سمت منافع ملی هدایت کنیم بسیار پسندیده است، اما اختلافی که در جهت تضعیف و آسیب پذیری آرامش مردم باشد کار درستی نیست.

 یونسی تلاش ملت ها در راستای رفع مشکلات معیشتی و بیکاری را مستلزم تقویت نهادهای قدرت و رییس دستگاه اجرایی دانست و اظهار داشت: تقویت روحیه سلحشوری و مقاومت عوامل اجرایی، جامعه را در راستای رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد.

 وی ادامه داد: نباید افراد و احزاب با نیت سوء موجب اختلاف بین مسئولان و نا امیدی و دلسردی مردم شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در ادامه با بیان اینکه انقلاب مردم ایران زلزله ای در جهان ایجاد کرد افزود: این انقلاب یک طرح نو در حکومت داری ایجاد کرد و باعث بیداری محرومان و مستضعفان شد.

یونسی انقلاب ایران را باعث شکست ظالمان و مستکبران دانست و گفت: انقلاب مردم در سال 57 باعث شد تا منزلت قدرت های پوشالی جهان بشکند و به همین دلیل دشمنان نظام و انقلاب تمام توان خود را برای شکست انقلاب به کار گرفتند.

وی لطف الهی، رهبری حضرت امام(ره) و پایمردی و مقاومت مردم را دلایل پیروزی انقلاب ایران عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ثبات قدم در حفظ آرمان ها و حرکت به سوی نور را از مصادیق تداوم انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت:برای حفظ این دستاورد عظیم که با خون هزاران شهید تحقق یافته است همه با هم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت خواهیم کرد.