جمعه 25 بهمن 1392-15:9

ارسطو قادری:

عده ای سنگ اندازی می کنند

فرماندار میاندورود گفت: تکلیف دارم مجموعه مدیران خود را بر اساس اعتدال و عقلانیت تعقیب کنم، اما در مسیر انجام اینکار عده ای نقد می کنند و عده ای هم با سنگ اندازی مانع می شوند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: ارسطو قادری –فرماندار میاندورود- در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه میاندورود با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: پویایی، زنده بودن و اقتدار یک نظام به حضور مردم است.

وی با بیان اینکه اگر مردم پشتوانه نظام نباشند انقلاب و کشور دچار چالش خواهد شد، افزود: مردم با هدایت حضرت امام(ره) انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز هم با تمام وجود از این انقلاب دفاع می کنند.

قادری 22 بهمن را روز آشتی همه سلایق و گروه های سیاسی با نظام و انقلاب دانست و گفت: روز پیروزی انقلاب روز حضور همه احزاب و گروهای سیاسی است که در صف واحد علیه دشمن و استکبار شعار می دهند.

وی به تغییر شیوه مدیریت کشور توسط مردم در 24 خرداد اشاره کرد و گفت:مردم با رای خود دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند و بنده هم تکلیف دارم مجموعه مدیران خود را بر اساس اعتدال و عقلانیت تعقیب کنم.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه در مسیر انجام اینکار عده ای نقد می کنند و عده ای هم با سنگ اندازی مانع می شوند، افزود:بنده با حمایت مردم اینکار را به سرانجام خواهم رساند و اگر روزی نتوانم خواسته های مردم را برآورده سازم از همین تریبون اعلام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه کار اجرایی پل ارتباطی بین دو شهرستان ساری و میاندورود آغاز شده است، گفت:بن بست ساحل گهرباران با ایجاد این پل ارتباطی از بین خواهد رفت و شاهد توسعه گردشگری در این بخش خواهیم بود.

قادری همچنین به استقرار ادارات کار،رفاه و تعاون اجتماعی و مرکز بهداشت شهرستان اشاره کرد و گفت: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هم با حمایت خانواده های معظم شهدا استقرار یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کم عرض بودن جاده گهرباران اشاره کرد و گفت:در نشست با مسئولان استانی و نماینده ها هم این موضوع مطرح شد و امیدواریم تا با پیگیری های انجام شده شاهد ایجاد تحولاتی در این جاده باشیم.

فرماندار میاندورود عمران و آبادانی بخش های مختلف شهرستان را مستلزم حضور سرمایه گذاران در این منطقه عنوان کرد و گفت:تلاش می کنم تا با جذب سرمایه گذار در این بخش گام بردارم.

وی ادامه داد:مشکلات و موانع در مسیر کاری زیاد است و بنده در این راه نیازمند حمایت و همت شما مردم عزیز شهرستان هستم.