پنجشنبه 1 اسفند 1392-23:51

زیراب می زنیم!

حسینی: استاندار تیم خوبی را انتخاب کرد

نماینده قائم شهر گفت: به اندازه ای که به روی کار آمدن دولت کمک کرده‌ایم باید از دولت سهم بخواهیم/:‌چون اطلاعات ما کم است از استاندار می‌خواهیم ظرف چهار ماه شق‌القمر کند/ فلاح فرد پیگیری است و این نقطه قوت او است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: سید هادی حسینی –نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس- درباره عزل و نصب‌ها در استان و عملکرد استاندار مازندران به مازندنومه گفت: وقتی کسی را به عنوان استاندار انتخاب کردیم، اول باید دقت کنیم که استاندار خوبی انتخاب شود اما وقتی آمد -ضعیف یا قوی با هر دُزی- همه باید به او کمک کنیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل ضعف استان ما و توسعه نیافتگی مازندران این است که همه تلاش می‌کنیم اول زیراب کسانی که مطرح می‌شوند را بزنیم که در زیراب‌زنی افراد ریزش می‌کنند.

حسینی با اشاره به اینکه راجع به ربیع فلاح این نگاه را ندارم، اما ممکن است کسی که می‌آید در اندازه آرمانی استان نباشد، تصریح کرد: از فردای آن روز هم که فردی بر سر کار می‌آید تلاش می‌کنیم زیراب بزنیم، پرونده درست می‌کنیم و تهمت و افترا و بعد انتظارات شخصی خودمان را مطرح می‌کنیم، می‌خواهیم افراد ما جایگزین افراد قبلی شوند بدون این که بدانیم مسئولیت استاندار چیست و سهم ما از استان چیست.

نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه بعضی‌ها سهم‌خواهی‌شان به قدری است که همه استان را هم بدهی برای شان کم است، یادآور شد: به اندازه ای که به روی کار آمدن دولت کمک کرده‌ایم باید از دولت سهم بخواهیم.

حسینی با اشاره به اینکه استاندار، مدیر است و مدیران می‌دانند که یک مدیر نمی‌تواند همه آرمان‌هایش را پیاده کند، افزود: چون نمی‌توانیم به آرمان‌های مان برسیم شرع می‌کنیم به ایراد گرفتن و جالب است که کسی هم برای رسیدن به  آرمان‌ها  کمک نمی‌کند و همه هم کارشناس هستیم، کارشناس فوتبال، والیبال، راه‌سازی، مدیریت، گردشگری و ...

وی ادامه داد:‌چون اطلاعات ما کم است و از همه اطلاعات موجود در کشور را نداریم از استاندار می‌خواهیم ظرف چهار ماه شق‌القمر کند.

حسینی با بیان اینکه مشکلات زیادی در استان داریم، گفت: باید کمک کنیم ظرفیت‌های بالقوه استان بالفعل شود.

وی با اشاره به اینکه فلاح غیر از یکی دو مورد که آن هم موانعی وجود داشت، تیم خوبی را انتخاب کرد، افزود: فلاح فرد پیگیری است و این نقطه قوت او است.

این مسئول با بیان اینکه ممکن است قبل از آمدن فلاح به استان خیلی موافق آمدنش نبوده باشم اما سعی کردم به او کمک کنم، گفت: چرا کمک نکنیم که مشکلات استان رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: اینهایی که خرده‌گیر هستند همیشه در هر دولتی خرده‌گیری کردند و به نظر من آسان‌ترین کار، خرده‌گیری است.

حسینی یادآور شد: از همه بزرگان، جوانان، خرده‌گیران، منتقدان و ...  استان تقاضا دارم که در برنامه پنج ساله دندان روی جگر بگذارند و همراهی کنند و من قول می‌دهم در این مدت، استان درست شود.

وی با اشاره به اینکه ما استان با ظرفیتی داریم اما خودمان کم‌ظرفیت هستیم، تصریح کرد: ظرفیت خودمان را افزایش دهیم، استان درست می‌شود