چهارشنبه 21 اسفند 1392-19:12

هیئت شنا، رییس خود را شناخت

 سید جمال الدین موسوی با کسب 13 رای از 16 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپولو استان مازندران منصوب شد+رزومه رییس جدید


 

مازندنومه، سرویس اجتماعی: صبح امروز مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی مازندران با حضور محسن سمیعی زاده -دبیر فدراسیون- وسعادتمند -مدیرکل ورزش و جوانان مازندران- و نیز سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات شهید محمد زرهون اداره کل برگزار شد.

در ابتدای مجمع علی نقی اباذری به عنوان سرپرست هیئت گزارشی از فعالیت های انجام شده و اهم اقدامات این هیئت در یک سال و نیم گذشته ارائه داد.

برای شرکت در این انتخابات علی نقی اباذری و سید جمال الدین موسوی به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند که پس از رای گیری با شرکت این دو کاندیدا، موسوی موفق شد از 16 رای ماخوذه 13 رای کسب کند و علی نقی اباذری یک رای گرفت و دو رای سفید نیز به صندوق آرا ریخته شد.

 سید جمال الدین موسوی که برای 4 سال سکان هدایت هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی استان مازندران را در دست گرفت متولد شهر زیراب سوادکوه است.

او با داشتن مدرک کارشناس ارشد مدیریت و مدرس دانشگاه، مشاور و مدیر فروش چند شرکت صنعتی مازندران بوده و هم اکنون نیز به عنوان مجری با برنامه هایی رادیو مازندران همکاری دارد.