دوشنبه 26 اسفند 1392-23:34

شهردار خبر داد:

هر بهشهری 4/50 متر سرانه فضای سبز دارد

حمید آزموده گفت: یکی از مشکلات فعلی بهشهر ، قانون شکنی عده ای فرصت طلب و ایجاد سد معبر در نقاط گوناگون شهر است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی روابط عمومی شهرداری بهشهر: شهردار بهشهر درنشست مشترک با دادستان این شهر گفت : اگرچه در بهشهرمشکل عمده ای وجود نداردکه سبب فرصت سازی برای ایجاد اختلال شهری توسط فرصت طلبان شود، بایدتلاش کنیم مشکلات اندک موجود را به طورکامل از بین ببریم.

حمید آزموده اظهار کرد: حرکت در مسیر قانون و اجرای کامل آن در جامعه ، اولویت اصلی شهرداری برای نظم بخشیدن به امور است .

وی بیان کرد : یکی از مشکلات فعلی بهشهر ، قانون شکنی عده ای فرصت طلب و ایجاد سد معبر در نقاط گوناگون شهر است که موجب به وجود آمدن اختلال در رفت و آمد شهروندان و وارد شدن خسارت به مغازه داران می شود .

شهردار بهشهر با اشاره به توسعه فضای سبزگفت : افزایش فضاهای مناسب برای گذراندن اوقات فراغت جوانان و مردم شهر می تواند زمینه ساز جلوگیری از بروز رفتارهای هنجارشکنانه در جامعه شود .

آزموده ادامه داد : در حال حاضر سرانه فضای سبز هر شهروند در بهشهر 4/50 بوده  که این فضای اختصاصی به شهروندان بهشهری بیشتر از سایر شهرهای استان بوده به گونه ای که این شهر با عنوان شهر پارک های شمال معروف شده است .  

در ادامه علی صداقت -دادستان بهشهر- نیز بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های گردشگری و طبیعی این شهر تاکید کرد و گفت : توجه به شرق مازندران بسیار کمتر از مناطق غربی استان است که باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت های استفاده کرد .

 وی افزود : آماده همکاری با شهرداری برای رفع کمبودها و مشکلات شهری هستیم و انتظار داریم با فراهم شدن فضای تعامل ، شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شهر باشیم .