دوشنبه 18 فروردين 1393-23:9

گروکشی برای یک فرمانداری

قرار بود معارفه فرماندار جدید محمودآباد امروز انجام شود، اما به فردا و سپس پس فردا موکول شد! این انتصاب وجه المصالح انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شده است. واقعا بايد برای مظلوميت دولت روحاني گريست.


 

.مازندنومه؛ سرویس سیاسی، یادداشت کاربران: من یک شهروند محمودآبادی هستم و در انتخابات گذشته به دکتر حسن روحاانی رای دادم. انتظارم این بود که تغییرات همسو با این دولت خیلی زودتر در منطقه ما روی دهد، اما مدیران ارشد استان صلاح دیدند در این برهه از زمان به تغییر فرماندار محمودآباد اقدام کنند.

ابتدا بگویم که انتصاب مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران که عملکرد ضعیفی در آن سازمان داشت و مدیر دولت احمدی نژاد بود را به سمت فرماندار دولت تدبیر و امید به هیچ وجه نمی پسندم و این انتصاب که با دخالت احمد ناطق نوری صورت گرفت؛ حتی کف مطالبات ما نیست.آن چه در محمودآباد روی داد، با آن چه ماه های گذشته در فرمانداری آمل روی داد، یک روی سکه اند.

اما انتقاد ما به این انتصاب دلیل نمی شود بر موضع گیری نماینده مان در مجلس اشکالی وارد نباشد. آقای فیاضی این روزها تمام هم و غم خود را مصروف این کرده که جلوی انتصاب فرماندار جدید محمودآباد را بگیرید. تنها دلیلش هم این است که فرزانه را نیروی ناطق نوری می داند. البته ایشان فراموش کرده که گزینه فرمانداری نور یعنی خنجری نیروی نزدیک به اوست و در واقع انتصاب دو فرماندار شهرهای ساحلی محمودآباد و نور بین ناطق نوری و فیاضی تقسیم شده است.

در این جا نقل ماجرایی خالی از لطف و بی ارتباط  با اتفاقات اخیر محمودآباد نیست.

در شهريور 87 محسن نریمان - نماینده وقت مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- با ارسال نامه ای خطاب به محمد کریمی -استاندار وقت مازندران- از اقدامات نامطلوب مدیریتی رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران به شدت انتقاد کرد.

در بخشی از این نامه كه در اختيار رسانه ها نیز قرار گرفت، آمده بود: «عبدالوحید فياضي -رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران- حتی در حد اطلاع به این جانب قائل به تعامل نیست و با اتخاذ این روش فضای آرام آموزش و پرورش شهرستان را دچار نا آرامی نمود.

 ایشان در برکنار نمودن رئیس آموزش و پرورش بخش بندپی غربی حتی در حد اطلاع این جانب که برای چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور دارم و نماینده اول شهرستان بابل هستم همکاری نداشت.»

سئوال اساسي و مهم اينجاست فردي كه ديروز در مسئوليت آموزش و پرورش مازندران حتي نماينده آن شهرستان را در حد اطلاع دادن هم تحويل نمي گرفت و با وجود آن كه در انتخابات رياست جمهوري همراه سعید جليلي و ریس ستاد او در استان بود، به خود اين گونه اجازه مي دهد تا در عزل و نصب ها در دولت روحانی دخالت كند!  !

قرار بود معارفه فرماندار جدید محمودآباد امروز انجام شود، اما به فردا و سپس پس فردا موکول شد! این انتصاب وجه المصالح انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شده است. واقعا بايد برای مظلوميت دولت روحاني گريست.