يکشنبه 21 ارديبهشت 1393-8:38

فرماندار جویبار:

برای مسابقات کشتی لیگ باشگاه های جهان آماده ایم

آمادگی جویبار برای برگزاری مسابقات کشتی لیگ باشگاه های جهان/جلسه ستاد استانی با حضور استاندار تشکیل شد.


مازندنومه، خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری جویبار: رضا گنجی جویباری -فرماندار شهرستان جویبار-با بیان این که آماده برگزاری مسابقات کشتی لیگ باشگاه های جهان هستیم، افزود: بر اساس موافقت آقای خادم -رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران- ودرج در تقویم فیلا، اولین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان، آذرماه سالجاری به میزبانی ایران و در پایتخت کشتی ایران -جویبار- برگزار می شود.

فرماندار جویبار با بیان این که 15 تیم خارجی و 3 تیم داخلی در این مسابقات شرکت خواهند کرد، تاکید کرد: این مسابقات به دنبال درخشش خیره کننده کشتی گیران جوان جویباری در مسابقات بین المللی، برای اولین بار از سوی فدراسیون جهانی به این شهرستان تعلق یافته است.

این مسئول با اشاره به تشکیل جلسه استانی با حضور استاندار محترم مازندران، نمایندگان حوزه انتخابیه، امام جمعه ومدیرکل ورزش وجوانان استان وهیات کشتی در محل فرمانداری بیان داشت: در این جلسه استاندار حمایت کامل خود را از برگزاری این مسابقات ومیزبانی جویباری ها اعلام و تاکید کرد: باید از همه زیر ساخت های استان با همراهی همه دستگاه های اجرایی استان استفاده بهره برد.

به گفته فرماندار جویبار در این جلسه مقرر شد یک ستاد استانی به ریاست استاندار و یک ستاد شهرستانی به ریاست فرماندار و دبیری مدیرکل ورزش وجوانان تشکیل شود و کمیته های 13 گانه ستاد نیز به زودی آغاز به کار کنند.

گنجی افزود: با حمایت استاندار مازندران وهمراهی مردم کشتی دوست شهرستان، پیشکسوتان وپهلوانان و خیران ورزشی، زیر ساخت های لازم برای میزبانی شایسته مسابقات فراهم خواهد شد.