دوشنبه 12 خرداد 1393-7:9

واکنش نماینده بابل در برابر ادعای رییس سازمان امور اراضی کشور :

نیازآذری: این جمله اغراق آمیز است

نماینده بابل: این که گفته شده تا ده سال دیگر زمین کشاورزی در مازندران وجود نخواهد داشت، اغراق آمیز است و منظور بیشتر غرب استان بوده است+عکس


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، بابک ابهرزاد: نشست خبری حسین نیازآذری- نماینده بابل در مجلس-ظهر یک شنبه در تالار پورجواد این شهر برگزار شد.

  نیازآذری در بخشی از اظهاراتش گفت: بابت مطالبات مردم منطقه، 2 نامه به استاندار مازندران نوشته و پیگیری هایی انجام داده است.

وی با بیان این که سالانه حدود 700 میلی متر باران در بابل می بارد و این مقدار در تهران حدود 250 میلی متر است، افزود: متاسفانه به خاطر نبود زیر ساخت هم در بخش کشاورزی، هم تامین آب شرب و هم در صنعت دچار مشکل هستیم.

نیازآذری ادامه داد: با پیگیری های بنده و آقای ناصری، قرار شد 1.5 متر مکعب در ثانیه از سد البرز را به بابل منتقل کنیم .

وی در مورد پروژه کنارگذر جنوبی بابل گفت:طبق جلسه ای که با وزیر راه و شهرسازی داشته، قرار  شد تا پایان سال جاری یک لاین این مسیر راه اندازی شود.

این مسئول افزود: براساس جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان داشته، قرار شد زمینی در منطقه حیدرکلا بابل به مساحت 10 هکتار تبدیل به ورزشگاه 12 هزار نفری شود که زمین به اداره ورزش و جوانان استان داده شده است .

وی هم چنین یادآور شد: با فرمانده سپاه استان پیرامون ساخت 28 سوله ورزشی در بابل بحث و تبادل نظر شده است

این نماینده مجلس در پاسخ به سئوال مازندنومه مبنی بر این که رییس سازمان امور اراضی کشور گفته تا ده سال دیگر زمین کشاورزی در مازندران وجود نخواهد داشت، تصریح کرد:  این جمله اغراق آمیز است و منظور ایشان بیشتر غرب استان بوده است.

وی ادامه داد: حساسیت بابت تغییر کاربری وجود دارد و ممکن هست تخلف در کار هم وجود داشته باشد.

  نیاز آذری در پاسخ به سئوال دیگری درباره بابت توقعات مردم از نماینده، بیان کرد: که نماینده تحقیقات میدانی نمی کند، بلکه به صورت کلان تحقیقات به عمل می آورد و اگر لازم باشد وزیر مربوطه طبق مقررات مجلس استیضاح خواهد شد .