چهارشنبه 21 خرداد 1393-23:9

علیرضا یونسی:

دلواپسان، دلواپس امور مردم باشند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران: دولت قبل گویی با همه دنیا سر جنگ داشت و تقابل با دنیا را در سرلوحه امور خود قرار داده بود/ با آمدن روحانی، ماشین صدور قطعنامه‌ها پنچر و متوقف شد.


مازندنومه؛ سرویسی سیاسی، کلثوم فلاحی: عصر چهارشنبه مراسم تجلیل از جوانان نخبه به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در سالن اجتماعات هلال‌احمر مازندران برگزار شد.

برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب هم در این برنامه حضور داشتند و در پایان تعدادی از جوانان نخبه در رشته های مختلف، با اهدای لوح و هدایایی، مورد قدردانی قرار گرفتند.

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران سخنران این مراسم بود.

وی در بیاناتی اظهار داشت: فطرت پاک آدمیزاد بر این باور است که در جامعه‌ای زندگی کند که در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی در رفاه، امنیت و آرامش باشد.

وی با بیان اینکه اعتقادم بر این است که در بین مذاهب و اعتقادات، هیچ اندیشه و آرمانی به پاکی فضیلت اندیشه شیعی نیست، گفت: آن روز فرا می‌رسد و جامعه از همه زشتی‌ها پاک خواهد شد.

یونسی با اشاره به اینکه حلقه وصلی که جامعه را به زندگی آرمانی متصل می‌کند، ولایت فقیه است، ادامه داد: افتخار می‌کنیم متقی‌ترین رهبر جهان، رهبری کشور ما را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما در 24 خرداد 92 شرافتمندانه عمل کردند، افزود: مردم مازندران بهترین حضور را در انتخابات 24 خرداد رقم زدند و بالاترین رای را به روحانی فاضل دادند.

این مسئول با بیان اینکه معتقد هستیم که در دولت قبل، سختی های زیادی بر مردم ما عارض شد، گفت: گویی با همه دنیا سر جنگ داشت و تقابل با دنیا را در سرلوحه امور خود قرار داده بود.

وی یادآور شد: در حالی که ماشین قطعنامه‌های غرب می‌خواست کشور ما را تحت‌الشعاع این سیاست‌های تقابلی قرار دهد، مردم ما به مرد وارسته‌ای رای دادند و با آمدن روحانی، ماشین صدور قطعنامه‌ها پنچر و متوقف شد.



یونسی با بیان اینکه سیاست تعاملی جایگزین سیاست‌های تقابلی دولت قبل شد، افزود: آرامش به جامعه برگشت.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشورهای دنیا علیه ما صادر کرده بودند به پایان رسید و در عالی‌ترین سطوح، پای میز مذاکره آمدند، گفت: فضای امیدبخشی بر جامعه حاکم است، تورم مهار شد و قیمت‌های ارز که بی‌سابقه و شبانه‌روزی در حال افزایش بود هم کنترل شد و امیدواری در دل و جان مردم جای گرفت و این حاصل حضور شکوهمندانه مردم بود.



یونسی با بیان اینکه دلواپسان، دلواپس امور مردم باشند، تصریح کرد: دلواپس میلیاردها پولی باشند که از دست رفت و دم برنیاوردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جوانان ما در کشور کارهای بزرگی انجام دادند که کارستان لقب داده می‌شود، ادامه داد: در این دنیای بزرگ در هیچ کشوری جوانانی به پاکی و صداقت جوانان ما پیدا نمی‌شود.

یونسی با بیان اینکه وقتی جوانان بی‌کار را می‌بینیم اندوه بر دل و جان مسئولان می‌نشیند، خاطرنشان‌کرد: نگران وضعیت جوانان هستیم.



وی با اشاره به اینکه این جوانان از جنس ما و مثل فرزندان ما هستند، ادامه داد: همه ما در درد و رنج جوانان سهیم هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه 2 بحران را در مازندران به خوبی پشت سر گذاشتیم، افزود: بعد از بحران برف غرب مازندران و همچنین در سیل اخیر، در کوتاه‌ترین مدت ممکن زندگی مردم به حالت عادی برگشت.



یونسی با بیان اینکه مسئولان، مردم را از خود  بدانند و نوکر مردم باشند و مردم هم به مسئولان اعتماد کنند، تصریح کرد: تمام تلاش دنیای غرب این بود که ما   را از پای دربیاورد اما ملت با غیرت ما از پا نیفتاد و سد تحریم ترک خورد  امیدواریم کاملا فرو بریزد.

گفتنی است در این برنامه تعدادی از چهره های شاخص اصلاح طلب استان از جمله مهدی احمدی فولادی و حسین روزبهی هم حضور داشتند.