پنجشنبه 22 خرداد 1393-10:10

پاسداشت یک حماسه/مازندران به استقبال 24 خرداد می رود

برنامه های جشن پیروزی گفتمان اعتدال و تدبیر، در شهرهای مختف استان از جمله بابل، ساری، آمل،قائم شهر و بابلسر برگزار می شود.(ویرایش دوم)


مازندنومه، سرویس سیاسی: در آستانه حماسه مردم ایران در 24 خردادماه سال گذشته و رای به تغییر گفتمان سیاسی دولت جمهوری اسلامی ایران، ويژه برنامه هایی برای پاسداشت این حماسه در شهرهای مختلف مازندران برگزار می شود.

به گزارش مازندنومه، آملی ها عصر جمعه 23 خردادماه، همایشی را در سالن حجاب پارک بانوان این شهر برگزار می کنند که سخنران آن ربیع فلاح جلودار -استاندار مازندران- است.

این همایش را که از ساعت 20 تا 22 برگزار می شود، فعالان ستاد سابق دکتر روحانی در آمل برگزار می کنند و علاوه بر سخنرانی استاندار، چند تن از خواننده های جوان هنرنمایی می کنند.

مشابه این همایش عصر روز شنبه 24 خرداد ماه در بابل برگزار می شود. در این همایش جمعی از بابلی های فعال در ستاد سابق دکتر روحانی در این شهر، ترجیح دادند از همشهری خود رضاصالحی امیری-رییس سازمان اسناد و کتابخانه های ملی-به عنوان سخنران دعوت کنند.

همایش بزرگ بابلی ها از ساعت 18 در سالن ورزشی آزادی آغاز می شود.

در ساری هم با همکاری ستاد مردمی و جوانان اصلاح طلب استان مازندران و با دعوت از سخنرانان ملی و استانی، همایشی از ساعت 18 تا 20 روز شنبه در سالن هلال احمر برگزار می شود.

برنامه پیشین جوانان اصلاح طلب که قرار بود به بهانه حماسه های 2 و 3 خرداد برگزار شود، به دلیل عملکرد ضعیف فرماندار مرکز استان و اقدامات برخی اصلاح طلب نماها برگزار نشد.

در قائم شهر مراسم پاسداشت 24 خرداد عصر روز شنبه در سالن هلال احمر برگزار می شود. زمان این برنامه از ساعت 17:30 تا 20 اعلام شده است.

اما در بابلسر و دانشگاه مازندران، همزمان با سالگرد حماسه مردم ایران در 24 خردادماه سال گذشته، همایش استانی گفتمان اعتدال برگزار می شود.

سخنران این همایش نیز دکتر رضا صالحی امیری است و قرار است میزگرد علمی اعتدال نیز در این همایش برپا شود.

همایش استانی گفتمان اعتدال ساعت 9 صبح دوشنبه 26 خردادماه در تالار اجتماعات دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار می شود.

خاطرنشان می کنیم بسته های ويژه مازندنومه نیز به مناسبت حماسه 24 خردادماه ، در ساعت های آینده روی خروجی قرار می گیرد.