جمعه 23 خرداد 1393-0:39

جیبی پر از نامه بیکاران/دامادی: خجالت می کشم

نماینده ساری:هر خانواده مازندرانی دو نفر بیکار را در خود جای داده است/ خجالت می کشم که هر هفته برای مسئولی نامه بنویسم تا برای جوانی شغلی ایجاد شود.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شرکت چوب و کاغذ مازندران در محل این شرکت، اظهار داشت: هر خانواده مازندرانی دو نفر بیکار را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه جیب من مملو از نامه های دانش آموخته بیکار و در جست و جوی کار است، ادامه داد: من از این وضعیت خجالت می کشم که هر هفته برای مسئولی نامه بنویسم تا برای جوانی شغلی ایجاد شود و باید برای رفع این معضل، اندیشه شود.

دامادی با اشاره به اینکه روزی گفتند مازندران استان کشاورزی است و آن بلا را بر سر صنعت ما آوردند، تصریح کرد: امروز هم که می بینیم کمترین باران تبدیل به سیل می شود و مزارع ما را از بین می برد.

وی با بیان اینکه از سال های دور تاکنون اتفاق خاصی در چوب و کاغذ مازندران نیفتاده است، گفت: به همین منظور، گسترش چوب و کاغذ مازندران باید در اولویت باشد.

عضو فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران همواره مورد حمایت ما بوده است، ادامه داد: کارگر امروز استثمار شده نیست و به حقوق و وظایف خود آگاه است.

ابوالحسن فیروزآبادی هم در سخنانی اظهار داشت: شرکت چوب و کاغذ مازندران از موفق ترین مجموعه های چوب و کاغذ در کشور است.

  قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ در کشور، مشکلات خاص خود را دارد، ادامه داد: اما شرکت چوب و کاغذ مازندران پربرکت و موفق است.

فیروزآبادی با اشاره به راه اندازی خط سوم تولید در کارخانه چوب و کاغذ مازندران، افزود: امیدواریم هرچه زودتر قراردادهای این خط تولید منعقد شود و ظرفیت تولید چوب و کاغذ مازندران به حدود دو برابر ظرفیت تولید فعلی برسد.

وی با بیان اینکه 280 مرکز ورزش کارگری در کشور فعالیت می کند، تصریح کرد: فدراسیون ورزش کارگری در گذشته صرفا بر روی کاغذ بود و فعالیت چندانی نداشت.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که تصمیم گرفتیم این فدراسیون را مورد حمایت قرار دهیم، گفت: فدراسیونی متناسب با شان کارگران راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در میان کارگران، قهرمانان با ارزشی وجود دارند، متذکر شد: هدف ما حمایت از ورزش کارگری و تقویت ورزش کارگران است.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه امروز به دنبال سه جانبه گرایی بین دولت، کارگران و کارفرمایان هستیم، ادامه داد: در چوب و کاغذ مازندران شاهد جاری شدن روند سه جانبه گرایی هستیم.