سه شنبه 10 تير 1393-16:47

نماینده بابل:

باید از خود تحریمی جلوگیری کنیم

گزارش وعکس از نشست نماینده بابل با صنعت گران+گزارش و عکس از دیدار نمایندگان بابل با مدیران مدارس این شهر


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: نماینده بابل به مناسبت روز صنعت و معدن، در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابل حاضر شد و با کارمندان این اداره و برخی صاحبان صنوف دیدار کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بابل در این جلسه گفت: بابل دارای 3 شهرک صنعتی در بابلکنار، منصورکنده و بندپی است که سهم هر کدام از تعداد واحدهای فعال صنفی به ترتیب: 26، 36 و 56 واحد است.

اصغری در ادامه ضمن اشاره به بازدید از 130 واحد تولیدی، عمده مشکلات واحدها را نقدینگی دانست و گفت: برخی شهرک های صنعتی با مشکل گاز مواجه هستند.

وی از نبود بانک صنعت و معدن در بابل انتقاد کرد و خواستار پیگیری نماینده بابل برای راه اندازی شعبه ای از بانک صنعت و معدن در این شهر شد.

در ادامه جلسه حسین نیاز آذری با توجه به مشکلات فراوان تولیدگران، حضور آنها را ایثار گری دانست و تاکید کرد: ما باید از خود تحریمی جلوگیری کنیم .

وی افزود: متاسفانه فرهنگ کار و خدمت هنوز در کشور اجرائی نشده است، اما مجلس توجه ویژه ای به رونق کسب و کار دارد و اصلاح قوانین مزاحم در بخش تولید را در دستور کار است.

در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید، از بعضی از کارآفرینان این شهر قدردانی به عمل آمد.

*نشست نمایندگان بابل با مدیران مدارس شهرستان بابل .

نشست نمایندگان بابل با مدیران مدرسه های این شهر، در سالن آمفی تئاتر مدرسه پورنگ برگزار شد.

در این نشست، احمدی -رئیس آموزش و پرورش بابل- خواستار توجه ویژه ی مجلس به فرهنگیان شد و بیان داشت: زمان آزمون و خطا به پایان رسیده و باید سعی داشت کار گروه های مناسبی تشکیل داد.

وی هزینه شهریه ثبت نام دانش آموزان را فقط پول کتاب و بیمه دانست و از مدیران مدارس خواست که هیچ مبلغ اضافی از خانواده ها دریافت نکنند.

احمدی در ادامه از مدیران مدارس بابل خواست که افق دید داشته باشند و از روز مرگی بیرون بیایند.

در ادامه مراسم مدیر یکی از مارس دخنرانه، از حضور 2 نماینده بابل در این جلسه احساس خرسندی کرد و خواستار حضور همیشگی این دو نماینده در کنار هم شد.

حسین نیاز آذری در سخنان خود از توجه ویژه به مطالبات مردم و همچنین فرهنگیان گفت و افزود: رسیدگی به این مطالبات یکی از اصول کاری ماست.

نماینده بابل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با پی گیری های نمایندگان مازندران در مجلس، ساخت بزرگترین سد کشور (سد هراز) با ظرفیت 600 میلیون متر مکعب در حال اجرا است .

در این جلسه حجت لاسلام علی اکبر ناصری -دیگر نماینده بابل- هم از نقش مهم مدیران مدارس در تربیت فرزندان گفت و درباره لزوم آگاهی والدین سخنانی ایراد کرد.