دوشنبه 27 مرداد 1393-15:33

مخالفان استاندار چه كساني هستند؟

رييس ستاد جوانان سابق دكتر روحاني در آمل: چند ورشكست انتخاباتي دور خود جمع شده اند و به زعم خود در پي تغيير استاندار هستند!


مازندنومه، سرویس سیاسی: در نشستی كه نزديك به 100 نفر از جوانان حامي دولت و اعضای ستادي سابق دكتر روحاني در آمل حضور داشتند، تعدادي از حاضران در جلسه به ارائه نظرات خود در زمینه های مختلف پرداختند.

در این نشست عرفان عليزاده -رييس ستاد جوانان سابق دكتر روحاني در آمل- با بيان اين مطلب كه امروز دولت بيش ازهر زماني  نياز به حمايت و همراهي مردم دارد، افزود، جايگاه رسانه و خبرنگاران جايگاهي رفيع و بلند است اما متاسفانه عده  اي با استفاده از اين ابزار در پي تامين منافع شان هستند و از هيچ قانون اخلاقي و انساني تبعيت نمي كنند،  زيرا منافع باندي و جريانيشان ارجح بر منافع ملي و مردم است.

وي در ادامه با اشاره به بمباران تبليغاتي و رسانه اي عليه دولت گفت: در چنين شرايط خطيري كه بي اخلاقي برخي از رسانه ها عليه دولت به اوج خود رسيده است، عده اي در مازندران نيز از اين قاعده مستثني نبوده و از قافله تخريب دولت عقب نمانده اند و هر روز با تيترهاي كذايي و عوام فريبانه اقدام به دروغ پردازي عليه استاندار مازندران مي كنند.

این فعال سیاسی با اشاره به این که  از روزي كه فلاح بر سرير استانداري مازندران تكيه زد تاكنون اين عده با بيان توهمات شان مبني بر تغيير زود هنگام ربيع فلاح از سويي اقدام به تضعيف دولت نموده و از سويي ديگر قصاص قبل از جنايت كرده و فلاح را بي كفايت جلوه مي دهند، تصریح کرد:  اگر به ديده انصاف و اخلاق مدارانه و با نگاهي كه آبشخور سياسي داشته و شرايط موجود را به درستي درك مي كند، به عملكرد استاندار مازندران نگاهي بيندازيم، ريشه اين تخريب ها را مي توان در غرض و مرض طراحان آن يافت.

وی با بیان این که صد البته اين مسئله نافي نگاهي نقادانه نسبت به عملكرد ايشان نيست همانگونه كه شايد ما نيز انتقاداتي داشته باشيم، تاکید کرد: در مجموع با شرايط موجود عملكرد استاندار بسيار خوب است.

عليزاده در ادامه تصريح كرد: امروز مخالفان استاندار چه كساني هستند؟ هماناني كه يك روز طرح عبور از خاتمي را مطرح كردند و هماناني كه امروز فرجي دانا را در مظان اتهام و استيضاح قرار دادند، همينان براي تخريب دولتي كه مقام معظم رهبري به صراحت از ايشان حمايت كرده و راي اكثريت ملت بزرگ و شريف ايران را در پشت خود دارد، از هيچ كوششي دريغ نمي كنند و با بي كفايت جلوه دادن استاندار مازندران در واقع دولت و رييس جمهور را نشانه گرفته اند.

رييس ستاد جوانان سابق دكتر روحاني در آمل همچنين با بيان اين نكته كه آيا مي شود كه بنده پس از اخد مدرك در رشته علوم سياسي ، تيغ جراحي در دست خود گرفته و عمل قلب انجام دهم يا مي شود اقدام به تفسير و تعبير قران كنم، افزود: ورود به هر بحث لازم و ملزومي دارد، قطع به يقين ورود به مبحث سياست نيز علم و آگاهي خاص خود را مي طلبد.

وي با اشاره به این که چگونه مي شود کسانی بدون هيچ آگاهي و علمي، خود را قيم راي دهندگان به روحاني بدانند و چنان امر براي شان مشتبه شود كه اقدام به برگزاي جلسه عليه استاندار كنند، تصریح کرد: چند ورشكست انتخاباتي دور خود جمع شده اند و به زعم خود در پي تغيير استاندار هستند!
 
علیزاده ادامه داد: در اين ميان چند رسانه کم مشتری كه برخي از اينان خود ورشكستگان سياسي و انتخاباتي هستند، از حربه تهمت و نشر اكاذيب به شديدترين شكل ممكن استفاده مي كنند و با تيترهايي كذايي از اين اقدام مضحك حمايت مي كنند.

وی  در ادامه با اشاره به موضوع انتشار نامه اي مبني برمخالفت ستاد دكتر روحاني در آمل با استاندار مازندران اعلام كرد: عده اي كه سردار روز شنبه پس از انتخابات شدند و خود را قيم راي دهندگان به روحاني مي دانند، پس از آنكه به منافع و مطامع خود نرسيدند، اقدام به مخالفت عليه استاندار کرده و نامه اي را عليه ايشان به نام ستاد دكتر روحاني تنظيم كرده اند كه همين جا به صراحت اعلام مي كنيم اكثريت اعضاي اصلي و مسولان ستاد دكتر روحاني همچون رييس ستاد مركزي سابق، رييس ستاد بانوان سابق و رييس ستاد جوانان سابق به همراه اكثريت اعضاي خود با تمام توان از نماينده عالي دولت در مازندران حمايت كرده وتضعيف و مخالفت با ايشان را تضعيف ومخالفت با دولت و رييس جمهور مي دانند.

علیزاده با بیان این که البته نقد و منتقدان، جايگاه رفيع خود را دارند و حتي مخالفت با منطق و استدلال از عملكرد ربيع فلاح پذيرفتني ست، گفت: متاسفانه عده اي بدون هيچ استدلال و منطقي و بدون ارائه هيچ آماري تنها سخن از تغيير و تحول استاندار به ميان مي آورند كه حاكي از بي علمي و عدم آگاهي اين عده نسبت به شرايط حاكم در كشور و استان است.

وي با اشاره به این که هزينه اي كه توسط نظام مقدس جمهوري اسلامي براي تك تك ما جوانان پرداخت شد تا به اين نقطه از فعاليت سياسي برسيم، هزينه اندكي نبوده و نيست، استدلال کرد:  بر ما واجب است تا با اطاعت از فرامين مقام معظم رهبري و در جهت حمايت از دولت، با تمام توان گام برداشته تا شاهد پيشرفت ،توسعه و آباداني نظامي باشيم كه هزاران شهيد رشيد خون شان را براي آبياريش دادند.

علیزاده تصریح کرد: فراموش نكنيم كه هر كجا و در هر زمان از فرامين رهبري عظيم الشان انقلاب فاصله گرفتيم -چه تندتر و چه كندتر از اوامرشان حركت كرديم- هم خود و هم كشور را دچار بحران نموديم.