سه شنبه 11 شهريور 1393-15:59

منصوریان: از نقدها استقبال می کنیم

فرماندار سوادکوه شمالی: از ایجاد فضاي نقد سالم هم در استان و هم شهرستان استقبال مي كنيم/ در تعريض جاده سوادكوه 20 كيلومتر كار جدي باقي مانده كه براي اتمام آن اعتباري بالغ بر 80 ميليارد تومان نياز است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: محمدرضا منصوريان-فرماندار سوادكوه شمالي – در گفتگو با ما اظهار داشت: مجموعه مطالعات توسعه شهرستان را در چهار فصل تهيه و تدوين كرديم.

وي با بيان اينكه در جلسه شوراي اداري شهرستان اين طرح با حضور معاون برنامه ريزي و اشتغال مطرح و مورد موافقت قرار گرفته است، افزود: اميدواريم كه با طرح در شوراي برنامه ريزي استان و دفاع از آن بتوانيم اين طرح را به عنوان يك سند بالادستي شهرستان مصوب كنيم.

منصوريان از تعامل خوب دستگاه هاي اجرايي شهرستان با رسانه ها خبر داد و گفت: از ایجاد فضاي نقد سالم و پیش برنده هم در استان و هم شهرستان استقبال مي كنيم.

فرماندار سوادكوه شمالي در خصوص پروژه هاي تعريضي در حوزه اين شهرستان اظهار داشت: نظارت ها به نحو مطلوبي در حال انجام است كه اميدواريم با تخصيص اعتبارات كار تا پايان امسال به سرانجام برسد.

وي ادامه داد: در تعريض جاده سوادكوه بيشترين عمليات ما مربوط به احداث تونل ها و پل هاي ارتباطي است كه در مجموع  20 كيلومتر كار جدي از اين مسير باقي مانده كه براي اتمام آن اعتباري بالغ بر 80 ميليارد تومان نياز است.