پنجشنبه 13 شهريور 1393-10:57

عضو شورای شهر قائم شهر:

انتخابات هیئت رییسه شورا، یکشنبه برگزار می شود

به خاطر سفر دو عضو شورای شهر قائم شهر با هزینه سرمایه گذار کارخانه کمپوست به ترکیه و نرسیدن به حد نصاب لازم، جلسه انتخاب هیئت رییسه شورای شهر برگزار نشد.


 

مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: در حالی که در بیشتر شهرهای استان انتخابات هیئت رییسه شوراهای اسلامی شهر برگزار شده است، در دو شهر ساری و قائم شهر هنوز این اتفاق رخ نداده و در حال حاضر هیئت رییسه شورای این دو شهر از نظر قانونی دچار چالش شده اند.

 از ساعت 24 شب گذشته هیئت رییس شورای شهر قائم شهر و ساری عملا بعد از یک سال بر طبق حکم و تنفیذی که داشته اند، تا دریافت حکم جدید، در این مسند جایگاهی ندارند.

چند و چون اختلافات و گروه کشی و صف بندی مربوط به شورای شهر ساری و اظهارات یک عضو شورای شهر مرکز استان را دیروز انتشار دادیم، امروز اما تلفنی به سراغ محمدعلی صالح زاده -عضو شورای شهر قائم شهر- رفتیم تا از دلایل سفر این هفته دو عضو شورا به ترکیه و برگزار نشدن انتخابات هیئت رییسه اطلاعاتی به دست بیاوریم.

این عضو شورای شهر قائم شهر گفت: از آن جا که یک سری از همکاران ما به ماموریت خارج از کشور رفته اند، قرار شد تا در جلسه شورای شهر که روز یکشنبه آینده برگزار می شود، در خصوص هیئت رییس شورا تصمیم گیری شود.

وی از علی غفوری رییس کمیسیون اجتماعی، جعفر احمدی رییس کمیسیون تحقیق وتفحص و حامد ابراهیمی رییس کنونی شورا، به عنوان کاندیدای ریاست شورای شهر قائم شهر نام برد.

رییس کمیسیون حمل ونقل وترافیک با بیان اینکه سفر به ترکیه با هدف بازدید از کارخانه کمپوست و شهرداری آنکارا، همین طور جلسه با شهردار آنکارا صورت پذیرفت گفت:این سفر با بودجه سرمایه گذاری که قرار است کارخانه کمپوست را در شهرستان قائم شهر راه اندازی کند، انجام گرفت که در این سفر نصرالله دریابیگی و فریبرز فتحی از اعضای شورای شهر، سید جعفر حسینی -شهردار قائم شهر- را همراهی می کنند.

صالح زاده در پاسخ به این سوال که تا برگزاری انتخابات، روز شورا چگونه اداره خواهد شد، اظهار داشت: تا یکشنبه هیچ جلسه ای برگزار نمی شود وهیچ مکاتباتی انجام نمی گیرد که در آن نیاز به امضای هیئت رییسه باشد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به عدم حضور برخی اعضا و نرسیدن به حد نصاب در جلسه روز سه شنبه این هفته، تصمیم گیری در خصوص ریاست شورا درروز یکشنبه با حضور دوستان انجام خواهد گرفت.