چهارشنبه 2 مهر 1393-18:6

آقای مدير كل، بالاخره عزل و نصب دارید يا خير؟

استاندار که گفته هنوز پاسخ سئوال روز خبرنگار خود را نگرفته، می تواند روی این موضوع کمی بیندیشد. این که برخی مدیرانش چگونه وبا چه بینش و تفکری بر سر کار می آیند؟ برخی مدیران ضعیف بازمانده از دولت قبل چرا نمی روند و آنانی که آمدند به کدام سمت دل بسته اند؛، دولت تدبیر یا...؟


مازندنومه، سرویس سیاسی: صبح امروز خبري در صفحه 5 روزنامه بشير از قول مديركل ورزش و جوانان مازندران با اين تيتر كه "تغيير در ميان مديران ورزش و جوانان استان قطعي است" درج شد.

در اين خبر مديركل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: «تغيير در ميان مديران ورزش و جوانان استان قطعي است كه به زودي با جمع بندي نهايي، اين تغييرات انجام خواهد شد.

حبيب حسين زادگان در دومين جلسه شوراي اداري ورزش مازندران كه با حضور روساي ادارات و روساي واحدهاي ستادي و مسئولان كارگروه هاي مناطق اداره كل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، اظهار كرد: اولويت اصلي دستگاه ورزش، فعاليت مداوم و كار بيشتر است كه هر كدام از مديراني كه فاقد اين ويژگي ها باشند، جاي خود را به مديران تازه نفس خواهند داد.

وي بيان كرد: در عزل و نصب هاي انجام شده، تحت فشار هيچ جريان سياسي نيستم، اما تلاش مي شود در اين گونه تغييرات، نظرات امام جمعه شهرها، نمايندگان مردم در مجلس و جامعه ورزشي اعمال شود.

مديركل ورزش و جوانان مازندران افزود: البته به رغم اعمال برخي جا به جايي هاي احتمالي، اولويت اصلي دستگاه ورزش مازندران، ابقاي مديران فعلي است و تا حد ممكن تلاش مي شود از انجام تغييرات خودداري شود.»

پس از خواندن خبر بالا که نقل به مضمون شد، چند ابهام و سئوال پیش می آید:

جناب مدير كل بالاخره عزل و نصب ها انجام مي شود يا خير؟ اگر انجام مي شود شما بايد با نماينده دولت در شهرستان ها يعني فرمانداران، هماهنگ باشيد يا با امام جمعه و نمايندگان؟

جناب مدير بفرماييد چطور مي شود عزل و نصبي سياسي نباشد، اما شما نظر نمايندگان مجلس را اعمال كنيد؟ حداقل در كلام امعان نظر نمايندگان و امام جمعه را مد نظر قرار مي داديد كه برداشت مخاطب از كلام شما موضوع ديگري نباشد.

متاسفانه يكي از دلايل عدم توسعه يافتگي مازندران اين است كه مديران كل اين استان به جاي هماهنگي با استاندار و فرمانداران به عنوان نمايندگان دولت در شهرستان ها، با نمايندگان مجلس و افراد ديگر هماهنگ هستند و به همين دليل، روند پيشرفت سند توسعه و چشم انداز استان محقق نخواهد شد.

ربیع فلاح که دیروز ابراز داشت هنوز پاسخ سئوال روز خبرنگار خود را مبنی بر چرایی توسعه نیافتگی مازندران نگرفته، می تواند روی این موضوع کمی بیندیشد. این که برخی مدیرانش چگونه وبا چه بینش و تفکری بر سر کار می آیند؟ برخی مدیران ضعیف بازمانده از دولت قبل چرا نمی روند و آنانی که آمدند به کدام سمت دل بسته اند؛ دولت تدبیر یا...؟