دوشنبه 14 مهر 1393-7:48

فرماندار قائم شهر مطرح کرد:

دولت تدبیر، مظلوم ترین دولت است

مهدی محمدی: من مدیران احمدی نژادی را به کار نگرفته ام، اگر من مسئول انتصاب شان بودم، هرگز چنین کاری نمی کردم. شما از آن هایی که منصوب کردند بپرسید چرا این کار را کردند؟


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: فرماندار قائم شهر در گفت و گو با ما در پاسخ به این پرسش که چرا گفتمان حمایت از دولت در استان وحتی کشور، در کلام مدیران دولتی کم تر جاری وساری می شود و در سخنرانی ها وجلسات، تعداد مدیرانی که از دولت تمجید می کنند، اندک است، بیان داشت: من فکر می کنم دولت تدبیر و امید مظلوم ترین دولت است، همین سوال شما مبین این است که دولت، دولت مظلومی است.

مهدی محمدی در پاسخ به این پرسش که علت انتصاب برخی از مدیران دولت قبل در دولت جدید که امتحان شان را بد پس داده اند، چیست؟ اظهار داشت: من این ها را به کار نگرفته ام، اگر من مسئول انتصاب شان بودم، هرگز چنین کاری نمی کردم. شما از آن هایی که منصوب کردند بپرسید چرا این کار را کردند؟

در ادامه این گفت و گو از مدیر ارشد دولت تدبیر و امید در قائم شهر پرسیدیم: پیگیر چه اقدامات ماندگاری در شهرستان هستید که بعد از پایان مسئولیت تان نام نیکی از شما باقی بماند؟ که او پاسخ داد: حل مشکل کارخانه نساجی به طور شاخص واخص، حل مشکل 45 ساله زباله قائم شهر که در کنار رودخانه تلار دپو می شود، ایجاد زمینه برای راه اندازی پارک جنگلی تلار و ساماندهی رودخانه سیاهرود وتلار و احیای برخی از واحدهای صنعتی که به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی متوقف شدند.

از فرماندار قائم شهر درباره مهم ترین مشکل و چالش مدیریتی شهرستان نیز سئوال کردیم که ابراز داشت: من خودم هیچ مشکلی در مسیر کار نمی بینیم، اما الان تمام دغدغه ما حل مشکل نساجی است تا کارخانه به روزهای اوج خود برگردد.

پرسش پایانی ما درباره وضعیت شهر از نظر امنیت عمومی بود که فرماندار این گونه پاسخ داد: مثل همه جای کشور، امنیت رضایت بخش است. ما قیاس می کنیم نسبت به ماه های سال گذشته که اکنون شرایط خوبی دارد. سرقت ها رو به کاهش و دستگیری رو به افزایش است.عزیزان مان در نیروی انتظامی و پایگاه های مقاومت سپاه کمک می کنند و الحمدالله امنیت عمومی رضایت بخش است.