دوشنبه 21 مهر 1393-7:56

استمداد مدیرعامل یک شرکت صنعتی از مسئولان استان

یک شرکت ورشکسته می شود

نامه مدیرعامل شرکت اندیشه حرکت شمال و درخواست کمک از مسئولان استان+اسناد


 مازندنومه، سرویس اقتصادی: نامه ای زیر را مدیرعامل شرکت اندیشه حرکت شمال، تولید کننده پلت کود مرغ برای پیگیری مشکلات ایجاد شده در حوزه فعالیت خود، برای ما ایمیل کرده است. بر اساس نوشته فرهاد یوسفی این شرکت که در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری قرار دارد، در یک قدمی ورشکستگی قرار دارد و به همین دلیل از مسئولان سیاسی و اقتصادی استان تقاضای کمک کرده است. متن نامه در زیر آمده است:

مدیریت محترم سایت وزین مازندنومه

با سلام، احتراما به اطلاع می رساند شرکت اندیشه حرکت شمال دارای کلیه مجوزات تولید "کود حیوانی غنی شده طیور" (پلت کود مرغ) در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری می باشد.

 این شرکت با میلیاردها ریال سرمایه گذاری و اخذ وام سنگین از بانک دولتی صنعت و معدن تاسیس شد و پس از بهره برداری برای ده ها پرسنل منطقه ایجاد اشتغال کرد.

سازمان دامپزشکی کشور طی دستورالعمل شماره 15887/43/ 93 تاریخ 10/3/1393 ازاداره دامپزشکی ساری می خواهد تا به ساماندهی بهداشتی، پلمپ و جلوگیری از فعالیت غیر مجاز بعضی ازکارخانجات پودر ماهی مجاور این شرکت که حدود 20 سال بدون مجوز ازمراجع ذی صلاح و تحت شرایط بد  بهداشتی مشغول تولیدو فروش پودر ماهی بوده اند، مبادرت ورزد؛ اما این اداره بر عکس عمل نموده و با غیرقانونی دانستن مجوزات اخذ شده شرکت و بدون مستندات قانونی، این کارخانه را پلمپ نموده است که بیش از 110 روز از این موضوع می گذرد.

پس از پیگیریهای مستمر و با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اعتراض به این امر در کمیته محترم حمایت قضایی استان مازندران مطرح شد که در نهایت کمیته به نفع شرکت رای داده و با انجام مقداری اصلاحات ، ادامه فعالیت کارخانه را مجاز می داند. اما متاسفانه اداره مذکور عملکرد موثری در برابر اجرای مصوبه کمیته حمایت قضایی جهت فک پلمپ کارخانه و انجام اصلاحات مورد نظر به عمل نمی آورد.

در حال حاضر شرکت به دلیل عدم توانایی درپرداخت اقساط بانک در یک قدمی ورشکستگی قرار دارد. خواهشمند است پیگیری فرمایید تا شرکت از ورشکستگی نجات یابد.

 با تشکر.
فرهاد یوسفی (مدیرعامل)