يکشنبه 8 خرداد 1384-0:0

قتل راننده آژانس

معاون آگاهي مازندران از شهروندان خواست هنگام خريد خودرو به وضعيت خودرو و اصل سند مالکيت با قولنامه قانوني قبلي آن توجه کنند.


سرهنگ « حسين- آزرده » معاون آگاهي فرمانده انتظامي استان مازندران  اظهارداشت :  ماموران انتظامي شهرستان ساري ،  نهم بهمن ماه سال گذشته از ناپديد شدن راننده جواني به نام « رضا - ب » راننده آزانس تلفني " حامد" ،  مطلع شدند.

سرهنگ"  آزرده " ادامه داد : پليس درتحقيقات خود متوجه شد که  در تاريخ ياد شده فردي طي تماس تلفني خودرو پرايد رضا را به مقصد« گلوگاه »  کرايه کرده و از آن زمان تا به حال هيچ خبري از او نشده است.

معاون آگاهي مازندران ،  ياد آور شد : پليس با انجام طرح مهار و مخابره آن به تمامي استان ها ، خودروي پرايد را در شهرستان « آق قلا » پيدا کردند. راننده خودرو به نام « محدرضا - ح » در بازجويي هاي پليسي اظهار داشت : که اين خودرو را از فردي به نام « حسن - ن » که در حال حاضر به اتهام مواد مخدر در زندان گرگان به سر مي برد ، خريداري کرده است.

او گفت : حسن در بازجويي هاي فني پليسي بدون مقدمه اي اعتراف کرد، يکي از دوستانش به نام « اصغر - ب » ساکن شهرستان بهشهر قاتل اصلي راننده خودرو پرايد است .

سرهنگ آزرده يادآور شد : پليس با در دست داشتن سرنخ موفق شدند پس از گذشت سه ماه جست و جو با انجام  کارهاي اطلاعاتي متهم به قتل را دستگيرکرد .

متهم در بازجويي هاي پليسي اعتراف کرد : روز حادثه من اتومبيل را به مقصد « گلوگاه » کرايه کردم که در نيمه راه با تهديد چاقو از رضا خواستم خودرو خود را در اختيار من بگذارد . اما او در مقابل خواسته من مقاومت کرد در نتيجه من با وارد کردن چند ضربه چاقو به گردن و شکمش او را کشتم  و جسدش را مخفيانه دفن و سريعا با خودرو پرايد متواري شدم .

 آزرده گفت : پس از اعترافات متهم ، ماموران جسد مقتول را در يکي از زمين هاي اطراف شهرستان مشهد کشف کردند.

معاون آگاهي مازندران از شهروندان خواست چنان چه قصد خريد خودرو با قولنامه را دارند حتما اصل سند مالکيت و يا قول نامه قانوني قبلي را رويت کنند.

سرهنگ آزرده خاطر نشان کرد : خريداران خودرو بايد از موتور ، صندوق عقب ، لاي درب ها و همچنين صندلي هاي زير خودرو را هنگام خريد بازديد کرده و پس از اطمينان از وضعيت ظاهري و مخدوش نبودن ارکان اصلي خودرو و واقعي بودن قيمت اتومبيل ، نسبت به خريد آن اقدام کنند.

معاون آگاهي مازندران در خاتمه اظهار داشت : چنانچه هريک از شهروندان به موارد مشکوکي دال برمخدوش بودن ارکان اصلي مدارک خودرو،  مشکوک بودن به وضعيت اتومبيل ونيز تناسب نداشتن قيمت خودرو با مدل آن ،  سريعا با پايگاه هاي آگاهي شهرستان هاي مربوطه يا اب تلفن مرکز فوريت هاي پليسي 110  تماس حاصل کنند.(police)