پنجشنبه 2 بهمن 1393-0:33

صالحیان مشاور کشاورزیان شد

پس از چند سال دوری از مناصب دولتی، با حکم داود کشاورزیان -معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- فرهاد صالحیان به سمت مشاور او انتخاب شد+متن حکم


مازندنومه، سرویس سیاسی: با این که چند سالیست در سکوت خبری به سر می برد، نام مهندس فرهاد صالحیان هنوز اما در خاطر حداقل اهالی رسانه در مازندران فراموش نشده است.

او که کارشناس ارشد ترافیک دارد و ضمن تدریس دانشگاهی، زمانی در اوایل دهه 80 کارمند معمولی سازمان پایانه ها و حمل و نقل استان مازندران بود، خیلی زود استعدادها و توانمندی هایش را بروز داد و ضمن بهره گیری از فضای رسانه ای و استفاده از فرصت ها، پس از صیدانلو، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان شد.

 

صالحیان -این جوان اهل روستای متی کلای بابل-در تابستان سال 88 به پایتخت رفت و مدیرکل پایانه ها و حمل و نقل استان تهران شد. اداره متبوع او سه سال پیاپی از سوی مرتضي تمدن -استاندار وقت تهران- به عنوان دستگاه نمونه استانی شناخته شد و لوح و تنديس جشنواره شهید رجایی را دریافت کرد.

در ادامه مسیر ترقی خود، فرهاد صالحیان در سال 1390 به سمت سرپرست دفتر سرمايه‌گذاري و نظارت بر بهره‌برداري سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب شد.

به هر روی پس از چند سال دوری از مناصب دولتی، این بار با حکم داود کشاورزیان -معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- فرهاد صالحیان به سمت مشاور او انتخاب شد و روز چهارشنبه ابلاغ حکمش را دریافت کرد .

در بخشی از این حکم آمده: «آقای مهندس فرهاد صالحیان، با توجه به سوابق علمی و تخصصی جنابعالی در صنعت حمل و نقل، به موجب این حکم به سمت مشاور ریاست سازمان منصوب می شوید.»