پنجشنبه 16 بهمن 1393-21:21

با حضور استاندار مازندران؛

4 پروژه عمرانی در بابل افتتاح شد

ربیع فلاح: بنده هم یک روستایی هستم و از چهره های شما می توانم مشکلات شما را متوجه شوم/نباید مردم ما مشکلات حداقلی در امر آب داشته باشند+گزارش تصویری


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، بابک ابهرزاد: در پنجمین روز از دهه فجر با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران، حسین نیازآذری و حجت الاسلام علی اکبر ناصری نمایندگان بابل در مجلس شورای اسلامی، رجب ملائی رئیسی فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی 4 پروژه عمرانی در بابل به بهره برداری رسید.

نخستین پروژه مخزن سید زکریای بابل بود که خدابخش پور –رئیس آب و فاضلاب شهرستان بابل- در آیین افتتاح آن بیان داشت: ما در شهرستان بابل 70هزار مشترک آب داریم و خوشبختانه با انتقال آبی که در تابستان امسال با ظرفیت 300 لیتر بر ثانیه از محل سد البرز داشتیم، مشکلات قطعی آب در برخی از مناطق بابل رفع شد .

در ادامه استاندار مازندران گفت: نباید مردم ما مشکلات حداقلی در امر آب داشته باشند و تمام تلاش این دولت رفع چنین مشکلاتی در برنامه ششم است.

فلاح جلودار با بیان اینکه الان نگاه ملی در زمینه آب شرب و کشاورزی در استان فراهم شده، خاطر نشان کرد : برنامه ششم پایان بخش تمام مشکلات آب است.

 پروژه ی آب رسانی روستای راه کلا در بخش لاله آباد بابل دومین افتتاحیه بود. این روستا با این که در فاصله ی 6 کیلومتری بابل قرار دارد، تا به حال از نعمت آب آشامیدنی بی بهره بود.

مجید عبداللهی –مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران- در روستای راه کلا از بهره برداری 7 پروژه آبرسانی در دهه فجر خبرداد و افزود: این 7 پروژه جمعیتی حدود 22 هزار نفر را در بر می گیرد.

استاندار مازندران نیز تاکید کرد: اعتقاد داریم که روستائیان با داشتن کمترین امکانات در صحنه های انقلاب حاضر بودند.

وی در ادامه افزود: بنده هم یک روستایی هستم و از چهره های شما می توانم مشکلات شما را متوجه شوم، این حق اولیه شما است که آب و برق داشته باشید ، مسائل شما را کاملا می دانیم و خوشبختانه در روستا شورایی دارید که می تواند از حق شما دفاع کند.

 افتتاح مجتمع ورزشی کوثر در روستای مقری کلا در بندپی غربی پروزه سوم بود که در این پروژه علی نبیان –معاون عمرانی استاندار و محمد محمدپور عمران –مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان- نیز حضور یافتند

استاندار مازندران بعد از افتتاح این پروژه به روستای لمسو کلای بندپی غربی رفت تا پروژه ی گازرسانی این روستا را نیز افتتاح کند .

او سپس در مسجد این روستا به همراه مسئولان استانی و شهرستانی نماز جماعت خواند و در ادامه عرب مقصودی –مدیرعامل گاز استان- گفت: از 58 شهر استان مازندران،  49 شهر از نعمت گاز برخوردار و در 4 شهر نیز پیمانکاران مشغول کار هستند و 5 شهر باقیمانده هم در دست بررسی است.

وی افزود: در 5 روستا که به میزبانی روستای لمسوکلا است، 15 هزار متر لوله گذاری گاز انجام شده که 19 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است .

گفتنی است این مجموعه بازدیدها تا ساعت 3 بعداز ظهر ادامه داشت و خودروی خبرنگاران در افتتاح پروژه ی دوم در روستای راه کلا، به علت گم کردن مسیر، دیرتر به مراسم رسید .