شنبه 16 اسفند 1393-9:19

تکاپوی آخر سال اصلاح طلب های مازندرانی

همایش اصلاح طلبان بابلسری برگزار شد

اولين همايش اصلاح طلبان و حاميان دولت تدبير و اميد بابلسر با شركت حدود 500 شركت كننده برگزار شد+عکس


مازندنومه، سرویس سیاسی: این روزها اصلاح طلب های مازندرانی به تکاپو افتاده اند و همایش های مختلفی را در شهرهای استان برگزار می کنند.

در حالی که الهه کولایی امروز در ساری و قائم شهر برای اصلاح طلبان این دو شهر سخنرانی می کند، عصر جمعه نیز همایش اصلاح طلب های بابلسری برگزار شد.

اولين همايش اصلاح طلبان و حاميان دولت تدبير و اميد بابلسر با شركت حدود 500 شركت كننده از ساعت 15:30 تا 18:30 در سالن همايش هتل ميزبان بابلسر برگزار شد.

سخنران اين همايش، دكتر سيّد رحيم ابوالحسنى -استاد علوم سياسى دانشگاه تهران- بود كه در باره مشاركت سياسى و موانع آن صحبت كرد.

پيش از سخنرانى دكتر ابوالحسنى، على قلى تبار، به عنوان نماينده برگزار كنندگان، به مهمانان و حاضران در اين همايش خوشامد گفت. سپس خانم حسينى دلنوشته اى را در باره حضرت فاطمه(س) و زن در ايران قرائت كرد.

در ادامه اين جلسه، ياسر يوسف زاده گزارشى را از روند شكل گيرى فعاليت هاى اصلاح طلبان در يك سال و نيم اخير در بابلسر كه منجر به برپايى اين همايش شد، ارائه داد.

هم چنين در اين همايش كليپى از سوى برگزاركنندگان به نمايش در آمد كه مراحل مختلف پيروزى انقلاب و سالهاى پس از آن را از دفاع مقدس تا پيروزى دكتر روحانى به كوتاهى مرور مى كرد.

نكته جالب، تشويق ممتد شركت كنندگان در زمانى بود كه تصوير رييس جمهور دولت إصلاحات بر صفحه نقش بست.