سه شنبه 19 اسفند 1393-10:34

پرسش مازندنومه از مدیرعامل ایرانسل:

چرا طرح ها گران شد؟/قلمبردزفولی: تعرفه ها به قیمت سابق برگشت

راه اندازی نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل در استان مازندران/مدیرعامل ایرانسل: در مازندران 2 میلیون و 300 هزار نفر مشترک ایرانسل هستند/58 شهر مازندران زیر پوشش ایرانسل هستند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، مینا محسن پور: مراسم راه اندازی نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل در استان مازندران، با حضور مدیرعامل این شرکت، صبح سه شنبه در سالن اجتماعات باشگاه برق ساری برگزار شد.

علیرضا قلمبر دزفولی-مدیرعامل شرکت ایرانسل- مازندران را مهد پرورش مفاخر شیعه و علمای بزرگ دانست و افزود: مازندران قطب کشاورزی و گردشگری است و بزرگترین دریاچه را دارد و از نظر کشاورزی منبع برنج و از نظر محیط زیست منبع اکسیژن کشور است.

قلمبر دزفولی ادامه داد: به علت اهمیت زیاد مازندران در اقتصاد کشور و اینکه مازندران از معدود استان های کشور است که اغلب شهرهایش به 3 و 4 جی دست یافته است، خودمان را موظف دانستیم که این خدمات را برای مازندران ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه ایرانسل به عنوان یک اپراتور پیشرو سعی کرده در کشور فاصله خود را با دیگر اپراتورها افزایش دهد، افزود: این در حالی است که فاصله ایرانسل با اپراتورهای دنیا بسیار کم و ناچیز است و ما با یک سال تاخیر بعد از کشور فرانسه به این فناوری دست یافته ایم.

قلمبردزفولی سخنانش را در قالب نمایش اسلاید ادامه داد و افزود: برای ارتقای اینترنت نسل چهارم احتیاجی به دریافت مجوز نیست و به راحتی می توان آن را به روز کرد.

وی بیش از 160شهر و دهستان را زیر پوشش 3جی و بیش از 40 شهر را زیر پوشش 4جی در کل کشور، اعلام کرد و گفت: مازندران هفتمین استان از نظر تعداد کاربر اینترنت و اینترنت همراه به نسبت جمعیت است.

مدیرعامل شرکت ایرانسل، با بیان اینکه در مازندران 2 میلیون و 300 هزار نفر مشترک ایرانسل هستند، ابراز داشت: 58 شهر و 1298 روستا در مازندران زیر پوشش ایرانسل هستند.

وی ادامه داد: در مازندران 19 شهر و روستا زیر پوشش 3جی و 14 شهر و روستا زیر پوشش 4جی هستند.

قلمبردزفولی با بیان اینکه87 نمایندگی فروش و خدمات ایرانسل در ساری مشغول به کارند، افزود: با راه اندازی پهن باند در مازندران، در آینده مردم بابت خدمات و کار روزمره شان پول کمتری پرداخت خواهند کرد.

در ادامه مدیرعامل ایرانسل یک برنامه زنده در حال پخش شبکه 3 را آنلاین و از طریق اینترنت 4جی ایرانسل، به حاضران جلسه نشان داد.

قلمبردزفولی از برنامه های کتابخوانی و موزیک آنلاین ایرانسل نام برد که بسیار کاربردی هستند و افزود: برنامه بازیک نیز از دیگر برنامه های کاربردی مخصوص بازی ایرانسل است.

وی از راه اندازی برنامه زوم، برنامه دانا و یک برنامه بهداشتی برای ارتباط همیشگی بیمار و پزشک در آینده ای نزدیک خبر داد.

*حتما تذکر می دهیم

در ادامه مدیرعامل شرکت ایرانسل به پرسش خبرنگاران به شیوه ای متفاوت و در حالی که مقابل خبرنگاران ایستاده بود، پاسخ داد.

قلمبردزفولی به پرسش های خبرنگار مازندنومه هم پاسخ داد.

مازندنومه: چرا تعرفه بسته های اینترنتی به یکباره دو برابر شده است؟

-تعرفه ها یا به میزان قبل بازگشته و یا اینکه کاهش داشته است

مازندنومه: چرا ایرانسل گاهی حقوق اولیه مشتری مداری را رعایت نمی کند. مثلا" وقتی طرح اینترنت تمام می شود، بدون اطلاع رسانی از روی شارژ اصلی مصرف می شود. در واقع  مشتری نمی داند طرحش تمام شده و از شارژش به سرعت کم می شود.

- حتما تذکر می دهیم که اتمام ترافیک و طرح به مشترکان اطلاع رسانی شود.

مازندنومه: یک پیشنهاد هم داریم که ایرانسل به خبرنگاران که از خدمات اینترنتی زیادی استفاده می کنند، تخفیف ویژه بدهد.

- در این راستا بسته هایی با قیمت های بسیار خوب در نظر گرفته شده است.

*سایت های ایرانسل تحت استاندارد بین المللی هستند

خبرنگاری از مدیرعامل شرکت ایرانسل پرسید که دکل های ایرانسلی که در منازل نصب می شوند مضر هستند یا خیر، که او در پاسخ گفت: تمام سایت های ایرانسل تحت استاندارد بین المللی هستند و میزان تشعشع سایت های ما یک صدم تا یک پانصدم سطح استاندارد است و در هرجای کشور هر شخصی ادعایی غیر از این دارد، متخصصان ما حاضرند به محل بروند و میزان تشعشعات را اندازه گیری کنند و مدارک را مستند تحویل دهند.

یکی از خبرنگاران هم از وجود برنامه های کاربردی ایرانسل ابراز بی اطلاعی کرد و دلیل آن را جویا شد، قلمبردزفولی نیز تصریح کرد: بخشی از نشست امروز برای اطلاع رسانی است و طبیعتا ایرانسل نقص هایی دارد و این به دلیل حجم بالای اطلاعات و برنامه های کاربردی نتوانسته ایم بهتر عمل کنیم و ما این مشکل را داریم و امیدواریم رسانه ها به یاری ما بیایند.