چهارشنبه 27 مهر 1384-0:0

شموشک حريف خطرناکي است - رسول کربکندي

سرمربي ذوب آهن از بازي روز جمعه اين تيم با شموشک نوشهر خبر مي دهد:به هيچ عنوان حريف خود را دست کم نمي گيريم.


ذوب آهن که هفته گذشته پرسپوليس را در تهران متوقف کرد، روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر رودرروي شموشک نوشهر قرار خواهد گرفت.
رسول کربکندي سرمربي ذوب آهن، درخصوص اين بازي اظهار داشت: شايد به عقيده خيلي ها مصاف با شموشک يک بازي ساده براي ذوب آهن باشد ولي ما به هيچ عنوان حريف خود را دست کم نمي گيريم و با آمادگي کامل مقابل شموشک قرار خواهيم گرفت.

وي در ادامه گفت: آن ها در بازي هاي خارج از خانه خوب نتيجه نگرفته اند ولي اين ملاک نمي شود که ما نسبت به شکست شموشک اطمينان داشته باشيم. اين تيم حريف خطرناکي براي ما محسوب مي شود.

کربکندي تاکيد کرد: بازيکنان شموشک با توجه به بضاعت کم خود بسيار دونده و با تعصب ظاهر مي شوند، براي شکست دادن اين تيم ما هم بايد در زمين بازي دونده و فعال نشان دهيم.

هم چنين سرمربي تيم فوتبال شموشك نوشهر گفت: فوتبال مجموعه‌اي از اتفاقات و شگفتي‌هاست و در بازي با ذوب‌آهن شانس زيادي براي تيم خود قائل هستم.

بهمن فروتن در خصوص ديدار روز جمعه تيمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار كرد: بازيكنان ما اين توانايي را دارند كه حريف را در خانه خود متوقف كنند.

وي ادامه داد: ليگ پنجم، ليگ شگفتي‌هاست و نمي‌توان هيچ تيمي را از قبل بازنده دانست. تمام تيم‌ها با آمادگي كامل در اين رقابت‌ها حاضر شده‌اند و شموشك نيز از اين موضوع مستثني نيست.

فروتن در خصوص وضعيت فعلي تيمش تصريح كرد: تمرينات منظمي را پشت سر گذاشته‌ايم و تمام بازيكنان ما براي ديدار روز جمعه آمادگي كامل دارند. بازيكنان ذخيره ما نيز وضعيت جسماني مطلوبي دارند و در صورت نياز مي‌توانند جانشين شايسته‌اي براي نفرات اصلي تيم باشند. ما 27 بازيكن آماده و سرحال داريم كه مجموعه بسيار خوبي را تشكيل داده‌اند.

سرمربي شموشك تاكيد كرد: پس از شكست هفته گذشته برابر فولاد خوزستان تمام تلاش خود را انجام داديم تا روحيه و انگيزه بازيكنان خود را افزايش دهيم. بازيكنان ما اگر به دنبال موفقيت در ليگ برتر هستند بايد شجاع و زهردار بوده و از هيچ تيمي هراس نداشته باشند.

وي ذوب‌آهن را يكي از بهترين تيم‌هاي ليگ برتر دانست و افزود: روز جمعه با يكي از منسجم‌ترين و بهترين تيم‌هاي ليگ مصاف خواهيم داشت. كربكندي از مربيان بسيار تواناي كشور بوده كه هميشه تيم‌هاي حريف را با مشكل روبرو كرده است. با توجه به ميزباني ذوب‌آهن و تلاش آنها براي صدرنشيني بازي بسيار دشواري را پيش رو خواهيم داشت. بازيكنان ما بايد بهترين بازي خود را به نمايش بگذارند تا مانع از پيروزي حريف شوند. ما فيلم بازي‌هاي ذوب‌آهن را آناليز كرده و نقاط ضعف اين تيم را به خوبي مي‌شناسيم.

فروتن در پايان خاطر نشان كرد: شموشك براي موفقيت نياز به تمرينات منظم هفتگي دارد. متاسفانه مسافت‌هاي طولاني بازيكنان را خسته مي‌كند و نظم تيم را نيز بر هم يم‌زند. ما عملا در روزهاي پنجشنبه و شنبه به دليل مسافت طولاني اصفهان نمي‌توانيم تمرين كنيم و اين مساله انرژي بازيكنان را تحليل مي‌دهد. براي بازي هفته‌ي آينده مقابل برق شيراز فقط چهار روز فرصت آماده‌سازي داريم. (ipna+isna)