پنجشنبه 21 اسفند 1393-20:15

نمایشگاهی برای مسعود کوچولو

نمایشگاه عکس  "این بار برای مسعود" که اختصاص به کودک بدسرپرستی به نام مسعود دارد، در ساری برپا شد.


 

مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، مینامحسن پور: نمایشگاه عکس گروه "آفتاب" با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران و مدیرکل بهزیستی مازندران، عصر پنج شنبه در گالری ماتیس افتتاح شد.

این نمایشگاه با عنوان "این بار برای مسعود" به نفع کودک پنج ساله بدسرپرستی برپا شده که سوژه و دغدغه کار و زندگی یکی از اعضای گروه است.

امیرعلی رزاقی که عکاسی حرفه ایست، یک سال پیش در حالی با مسعود آشنا شد که به همراه پدر معتادش در زیر یک پل زندگی می کرد و کودکی را تجربه نمی کرد.

رزاقی می گوید: چندین بار به مسعود سر زدم تا اینکه یک روز پدر مسعود از کلانتری با من تماس گرفت و خبر از دستگیریش داد و پسرش را به من سپرد.

به دنبال دستگیری پدر مسعود، با پیگیری های این عکاس، حضانت مسعود به بهزیستی بابل سپرده شد و در حال حاضر زندگی او بهبود نسبی یافته است.

رزاقی می گوید: چون مسعود دغدغه من است، به پیشنهاد دوستانم این نمایشگاه را برپا کردیم تا شاد کردن دل این کودک هم یکی از دغدغه های پایان سال ما باشد.

پس از بازگشایی نمایشگاه محمد دامادی- نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس- از نمایشگاه بازدید کرد و یکی از عکس های نمایشگاه را به مبلغ 2 میلیون تومان خریداری کرد که البته وجه آن قرار است به زودی پرداخت شود.

نمایشگاه تا روز شنبه 23 اسفند ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری ماتیس، واقع در ساری، چهارراه باغ سنگ، کوچه میرجانی دایر است.

گفتنی است مراسم اختتامیه نمایشگاه "این بار برای مسعود" با حضور این کودک و دکتر سعید آرام- مدیرکل بهزیستی مازندران- برگزار و همه نفع نمایشگاه در آن مراسم، به مسعود هدیه خواهد شد.