سه شنبه 26 اسفند 1393-16:0

معاون عمرانی استاندار:

استاندار می کوشد مردم اقدامات دولت تدبیر و امید را لمس کنند

علی نبیان: تلاش دکتر ربیع فلاح ومجموعه استانداری مازندران بر آن است تا بر اساس یک اقدام هم افزایی بتوانیم تاسیس شهرهای جدید را بر اساس نیازهای استان مازندران مطرح کنیم و مردم اقدامات موثر دولت تدبیر وامید را حس کنند.


 مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، رضا شریعتی: در آستانه سال نو عصر امروز دو پروژه نیمه تمام در شهر ارطه با حضور علی نبیان معاون عمرانی استاندار و مهدی محمدی فرماندار قائمشهر افتتاح شد.

  نبیان در این آیین افتتاحیه بولوار شهدا و پل ولیعصر ارطه گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام در کوتاه ترین زمان یکی از دغدغه های مردم و از اهداف شهرداری ها و استانداری مازندران است.

وی با تاکید بر آنکه از اهداف دولت تدبیر وامید ایجاد امید، شور و نشاط در جامعه است، خاطر نشان کرد: در مازندران 58 شهرداری مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند که در این میان جذب نیرو در تعدادی از شهرداری های تازه تاسیس با آزمون استخدامی صورت پذیرفت.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره بر آنکه در شهرداری های تازه تاسیس 69 نیرو بر اساس آزمون استخدامی جذب شدند، اظهار کرد: در سال آینده دو آزمون استخدامی دیگر در این شهرداری ها برگزار خواهد شد.

نبیان با اعلام آنکه بر اساس همت و تلاش شهرداری ارطه در حال حاضر دو طرح از طرح های عمرانی این شهر افتتاح شد، افزود: تلاش دکتر ربیع فلاح ومجموعه استانداری مازندران بر آن است تا بر اساس یک اقدام هم افزایی بتوانیم تاسیس شهرهای جدید را بر اساس نیازهای استان مازندران مطرح کنیم و مردم اقدامات موثر دولت تدبیر وامید را حس کنند.

این مسئول با اشاره بر آنکه شهر ارطه از محل اعتبارات حوادثی برای مواردی نظیر جمع شدن آب های سطحی در معابرعمومی تامین اعتبار داشته است، گفت: از آنجا که اتمام پروژه های نیمه تمام یکی از اهداف دولت است، به دنبال آن هستیم تا از محل عوارضی اعتبار مورد نیاز را تامین کنیم واین مهم از اولویت های استانداری مازندران است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر آنکه یکی از گامهای مهم دولت تامین منابع وتخصیص اعتبار در پروژه ها است، اظهار کرد: برای اعتبارات محقق شده تخصیص آن را در نظر گرفتیم تا دولت بتواند صد در صد تامین اعتبار کند.

نبیان با اشاره بر آنکه یکی از دغدغه های مردم مازندران محور سوادکوه بوده است، اذعان کرد: گره کوره های این محور در دو یا سه منطقه بوده است که یک منطقه پل قدیمی شهر پل سفید بود که با توجه بر آنکه یک پل هم تراز با این پل قدیمی وجود داشت، ما را دچار چالش می کرد.

وی افزود: در جلسه ای که با حضور استاندار و معاون وزیر راه برگزار شد، طراحی جدیدی شکل گرفت که شاهد پیشرفت خوبی در این طرح هستیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره بر آنکه در ماه گذشته 1385 طرح در مازندران افتتاح شد، گفت: دولت دستور داده است تا پروژه جدیدی در استان ها شروع نشود و تمام اهتمام مسئولان برای اتمام پروژه های نیمه تمام است.

این مسئول ابراز امیداوری کرد : با تامین اعتبارات مورد نیاز آتش نشانی شهر ارطه به طور کامل به بهره برداری برسد.