سه شنبه 1 آذر 1384-0:0

مسابقه نمایشنامه نویسی در تیرنگ

حوزه هنري براي مستند سازی و گرد آوری بخش هایی از فرهنگ ، آداب و رسوم مردم مازندران، دومین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی را برگزار می کند.


دبیر جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ با اعلام این خبر افزود : نمایشنامه ها می تواند در قالبی صحنه ای ، خیابانی و یا حتی عروسکی باشد .  هم چنین اقتباس از منابع و مآخذ معتبر در جهت روایت « گونه های شادمانی آئین های سوگواری و مذهبی و .... » مجاز است.

 محمد مهدوی جمنانی ادامه داد : از نمایشنامه نویسان برگزیده همزمان با برپایی چهارمین جشنواره سراسری تئاتر بومی « تیرنگ » با اهداي دیپلم افتخار و جوایز تجلیل خواهد شد . گفتنی است مهلت ارسال آثار حداکثر تا اول بهمن ماه تعیین شده است .

خبر ديگر حاکيست آثار هنرمندان عکاس حوزه هنری مازندران به جشنواره سراسری عکس جوانان « ارومیه » راه یافت . مهدی معصومی گرجی مسئول خانه عکس حوزه هنری با اعلام این خبر افزود : هنرمندان جوان این مرکز آقایان مصطفی نیک نقش و محسن غلامی توانستند به مرحله ی نهایی این جشنواره راه یابند .  قابل ذکر است که این دو هنرمند تا کنون توانسته اند در جشنواره های بسیاری در سطح ملی و بین المللی موفقیت کسب کنند .

حوزه هنری مازندران  - (hozeh_artsari@yahoo.com)