جمعه 18 ارديبهشت 1394-23:16

در یک نشست و بارای مخفی؛

شورای مرکزی اصلاح طلبان بابلسر انتخاب شدند

با رای مخفی، یازده نفر از حاضران به نام های قلی تبار، فتاح، یوسف زاده، تاری، رضایی، قاسمی، خوشنویس، ستاری، خانم سرخپر، حسینی و جعفری به عنوان هیئت اصلی و تصمیم گیر اصلاح طلب های بابلسر انتخاب شدند.(ویرایش دوم)


 مازندنومه، سرویس سیاسی: نشست مجمع عمومی اصلاح طلبان بابلسر ساعت 4 بعداز ظهر روز جمعه در هتل میزبان بابلسر برگزار شد.

این نشست که با دعوت نامه رسمی از قبل به افراد اطلاع داده شده شده بود، برای انتخاب هیات مدیره اصلاح طلب های این منطقه برگزار شد.

در این برنامه پس از تلاوت کلام الله مجید مهدی احمدی فولادی -معاونت راهبردی اصلاح طلبان- در خصوص برنامه منسجم تشکیلات به صورت شهرستانی و استانی و کشوری سخن گفت و با اشاره به عملکرد دولت اصلاحات در زمان خاتمی، او را موفق ترین رییس جمهوری در عرصه داخلی و بین المللی قلمداد کرد.

وی به عملکرد دولت دهم و خسارات ناشی از سوء مدیریت اصول گرایان اشاره و بیانات رهبر معظم انقلاب را در آخرین دیدار با هیات دولت قرائت کرد .

احمدی فولادی در این نشست از همه خواست با شرکت در انتخابات آتی، مجلسی منسجم همسو با دولت را تشکیل دهند تا دولت تدبیر و امید بتواند در تحقق شعارهایش موفق شود.

وی همچنین نقش سیدمحمد خاتمی و محمدرضاعارف را در انتخابات سال 92 و تشکیل دولت یازدهم مهم ارزیابی و دولت روحانی را دولتی اصلاح طلب معرفی کرد.

در پایان مراسم هم با رای مخفی، یازده نفر از حاضران به نام های قلی تبار، فتاح، یوسف زاده، تاری، رضایی، قاسمی، خوشنویس، ستاری، خانم سرخپر، حسینی و جعفری به عنوان هیئت اصلی و تصمیم گیر اصلاح طلب های بابلسر انتخاب شدند