دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-23:30

نریمان در دولت می ماند

دفتر مهندس محسن نریمان در توضیحی اعلام کرد: علی رغم پیشنهادهای مختلف برای استانداری برخی استان ها، نیز تقاضاهای زیاد مردم بابل برای حضور در انتخابات مجلس دهم، او ترجیح می دهد در سمت کنونی اش به فعالیت ادامه دهد.


  مازندنومه، سرویس سیاسی: یک روز پس از انتشار خبری در مازندنومه مبنی بر حضور معاون وزیر مسکن و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در سمت استانداری یکی از استان ها و نیز احتمال حضورش در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بابل، دفتر مهندس نریمان توضیحی را برای ما ارسال کرد.

در این مطلب ضمن قدردانی از همراهی مازندنومه با اندیشه و سیاست های دولت یازدهم بیان شده که مهندس نریمان برای استانداری چند استان از جمله استان مرکزی پیشنهاد داشته، اما هیچ کدام را نپذیرفته است.

دفتر معاون وزیر مسکن و شهرسازی ادامه داده که برای حضور در انتخابات مجلس نیز تقاضاهای زیادی به مهندس نریمان رسیده و بسیاری از مردم بابل از او خواسته اند وارد کارزار انتخاباتی شود.

در این توضیح آمده که مهندس نریمان ضمن احترام به همه علاقه مندان و همشهریان بابلی ترجیح می دهد در سمت کنونی یعنی به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید به فعالیت خود ادامه داده، به مردم شهر و استانش خدمت کند.

گفتنی است محسن نریمان نماینده مردم بابل در مجلس های سوم، چهارم، شششم و هشتم بود که همواره بر روی انتخاب و تصمیم گیری مردم بابل تاثیرگذار بوده است. بسیاری از آگاهان بر این باورند که گزینه مورد حمایت او در انتخابات مجلس دهم، شانس بالایی برای اخذ آرای مردم بابل و ورود به مجلس خواهد داشت.