يکشنبه 18 دی 1384-0:0

شموشك مثل بايرن مونيخ است!

بهمن فروتن-سرمربي تيم فوتبال شموشک نوشهر-گفت:قصد جدايي از شموشك را ندارم و معتقدم شكست هاي اخير بيانگر ضعف تيم ما نيست چرا كه بايرن مونيخ هم مثل ما مي بازد.


بهمن فروتن- سرمربي تيم فوتبال شموشك نوشهر- اظهار داشت: تيم شموشك نه تنها افت نداشته بلكه راه رو به رو شدن را طي كرده كه تيم هايي چون پرسپوليس با سابقه فراوان نتوانسته اين مسير را به درستي طي كند.
وي با اشاره به اي نكه تيم ما تنها از قرار گرفتن در انتهاي جدول رنج مي برد، افزود: بازيكنان تيم ها همگي از توانمندي هاي بسياري برخوردارند اما به دليل نداشتن تجربه لازم نتوانستند و توانايي هايشان را به اثبات برسانند.
سرمربي تيم فوتبال شموشك نوشهر با تاكيد بر اينكه هر تيمي با افت مواجه مي شود،خاطر نشان كرد: باخت هاي اخير شموشك نه تنها بيانگر ضعف تيم ما نيست بلكه اگر به نتايج تيم هاي مقابل در بازي هاي گذشته نگاه كنيم، متوجه مي شويم كه تيم ما عملكرد بسيار خوبي داشته است و نبايد فراموش كنيم كه تيمي چون بايرن مونيخ هم با باخت هايي نظير تيم ما مواجه مي شود و بروز اين گونه مسائل كاملاً طبيعي است!
وي با اشاره به اين مطلب كه شموشك از منفي صفر شروع كرده، گفت: اميد بسياري به صعود به رده هاي بالاتر دارم و مطمئنم با ادامه روند فعلي به جايگاه بهتري در جدول رده بندي است خواهيم يافت.
فروتن در خصوص سه ديدار آينده شموشك مقابل سايپا، پرسپوليس و پاس اظهار داشت: معتقدم بازيكنان ما در اين سه ديدار بايد تنها به كسب تجريه بپردازند و پس ازاين بازي ها، تلاش هاي خود را براي كسب امتياز آغاز كنند. به هر حال اگر بچه ها بتوانند از اين سه بازي، سه امتياز كسب كنند، رضايتم را جلب خواهند كرد.
وي اضافه كرد: البته به نظر مي رسد به دليل باخت هاي اخير و همچنين باخت در دور رفت مقابل سايپا،اين تيم به ما احترام نگذارد اما تيم هاي پرسپوليس و پاس به خوبي به قدرت و توانمندي هاي تيم ما واقفند.
سرمربي تيم فوتبال شموشك در خصوص نقاط ضعف تيمش گفت: از نظر سيستم، تاكتيك و دوندگي تيم در شرايط مطلوبي بسر مي برد اما از نظر تكنيك فردي با مشكلاتي مواجه هستيم، كه بر همين اساس رفع اين نقاط ضعف در اولويت برنامه هاي بلند مدت ما قرار دارد.
فروتن افزود : من هنرپيشه نيستم و علاقه اي هم به زدن حرف هايي كه فقط در فيلم ها زده مي شود، ندارم . پيش از بازي مقابل سپاهان اعلام كردم كه در صورت باخت يا كسب تساوي از اين تيم جدا مي شوم و پس از تساوي همچنان بر روي تصميم پافشاري كردم اما مسؤولان باشگاه اجازه چنين كاري را به من ندادند. در حال حاضر نيز قصد جدايي از اين تيم را ندارم و به هيچ عنوان خانواده ام را رها نمي كنم و براي رسيدن به هدفم يعني پيشرفت شموشك نيز هيچ كوتاهي دريغ نخواهم كرد.
وي در خاتمه در خصوص ديدار شموشك - فجر بيان كرد: در آينده دلايل شكست تيم شموشك مقابل فجر سپاسي آن هم با اختلاف 4 گل را بيان خواهم كرد . برخلاف مطالبي كه پيرامون اين بازي بوده است، من هيچ گفت و گو و اظهار نظري را در رسانه ها مطرح نكرده‌ام.(iranews)