يکشنبه 25 دی 1384-0:0

دیدنی ها و شنیدنی های کشتی مازندران

یادداشتی از: مهران طالبی،مسئول سابق سایت هیات کشتی مازندران.



وقتی آبدارچی داور می شود!
وقتی هیات محترم کشتی استان پول داور بی نوا که از کار و زندگی زده به مسابقه می آید را پرداخت نمی کند، معلوم است در روز مسابقه نوجوانان مرکز (پایتخت کشتی جهان، ساری) ناچار آبدارچی هیات کشتی استان مازندران داور بین المللی کشتی می شود و به قضاوت مسابقات می پردازد!


وقتی رای گیری به سبک نوین می شود (قیام کردن)!
در مجمع عمومی هیات کشتی مازندران، دبیر و کمیته ها معرفی و رای اعتماد می گیرند، نوبت به عزیز دل رییس می رسد. این جاست که رییس از اختیاراتی که فقط در برره دیده ایم استفاده می کند، بدون این که از کسی نظر بخواهد می فرماید: با قیام نایب رییس را تایید کنید! کیه که نکنه؟ تازه اعضا بعد از جلسه فکر این هستند که اعتراض کنند، چه فایده، نوش دارو بعد از مرگ سهراب است.


وقتی مازندران در هیات مدیره روسای هیات های کشتی کشور هم کسی را ندارد!
این جاست که مثل معروف خود کرده را تدبیر نیست به یاد انسان می افتد.
وقتی اعتراض نایب رییس هیات کشتی مازندران در جلسه روسای هیات های کشتی کشور با عکس العمل اعضای هیات مدیره مواجه می شود از اعتراض خود صرف نظر می کند.


وقتی یک موفقیت دیگر برای کشتی مازندران رقم می خورد!
نایب رییس متمول هیات کشتی استان مازندران مسئول ترو خشک کردن کشتی گیران می شود، یک اسمم می بندند تنش به عنوان مسئول اردوی تیم ملی. عجب! این همه مدیریت، کشتی مازندران رو به کجا می رسونه؟ این همه ابهت مدیریت در کشتی مازندران باعث می شه بعد از 5 سال هیات نمونه شدن، جا رو بدیم به سایر استان ها.


وقتی هیات کشتی استان به محاصره پلیس در می یاد!
آقا شمایی که می یای هزینه اردوی تیم ملی رو در بهترین هتل های مازندران گردن می گیری، 8 میلیون خرج رو گردن هیات می ذاری، از پول هیات مایه می ذاری بعد تو روزنامه ها اعلام می کنی. بهتر نبود با هزینه شخصی خودت پول کارمندت رو می دادی که مامور نیاد کامپیوتر هیات رو ضبط کنه بعد هم کارمندت بیاد بگه چک مربوط به روزنامه ها (!) رو کی تحویل می داد!!


وقتی هیات کشتی استان مازندران 7 ماه بی رییس بماند!
وقتی 7 ماه هیات کشتی استان مازندران یک روز خوش را هم ندیده در زمان سرپرستی عمو فوتبال که همش مکه بود و زیارت و سیاحت حالا هم که یکی رو الم کردن مثل عمو فوتبال یه پاش مکه یه پاش تو شغل خودش یعنی دادگستری. کی به داد این کشتی مازندران می رسه؟(koshti)