دوشنبه 24 بهمن 1384-0:0

محسني اژه اي درساري:به مسايل دشمنان اشراف داريم

وزيراطلاعات مديرکل جديد اطلاعات استان را معرفي کرد.دو معاون شفقت-استاندارمازندران- هم امروز آغاز به کار کردند.


وزير اطلاعات گفت: جهاد امروز ما و همه مسوولان خدمت همه جانبه و بي‌منت به اين مردم است.

به گزارش irna،حجت‌الاسلام "محسني اژه‌اي" امروز در ساري افزود: در شرايطي به سر مي‌بريم كه بهترين فرصت‌ها براي خدمت رساني به مردم پيش روي ما است.

وي خاطرنشان كرد: اگراين وظيفه را به‌خوبي انجام دهيم كشور از همه جهات در امان خواهدبود.

وزير اطلاعات، گفت: از مسايل بسيار مهم جامعه امروز ما همدلي ، همكاري و اتحاد همه نيروهاي در خط انقلاب است.

حجت‌الاسلام محسني اژه‌اي، هوشياري و بيداري هر چه بيشتر مردم را يكي ديگر از ضروريات جامعه دانست و گفت: دشمنان با ترفندهاي مختلف سعي كردند با طرح مسايلي چون دموكراسي و حقوق بشر سوء‌استفاده كنند ولي خوشبختانه اين نقشه‌ها و ترفندهاي دشمن نقش برآب شد.

وزير اطلاعات بر هوشياري همه مردم و مسوولان تاكيد كرد و يادآور شد: اگر بيدار و هوشيار نباشيم دشمن از غفلت ما استفاده خواهد كرد.

وي ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با همه توان خود در صحنه هستند و به بسياري از مسايل دشمنان اشراف دارند و بسياري را نيز خنثي كردند.

حجت‌الاسلام اژه‌اي در مورد حوادث اخير اهواز گفت: خوشبختانه همه عوامل بمب‌گذاري هاي اخير شناسايي شده و پرونده آنها درمحاكم قضايي در دست بررسي است. وی افزود: دادگاهی دیروز برای آنها تشکیل شد و آخرین دفاعیات آنهاهم شنیده شد و امیدواریم هر چه سریع تر محاکمه شوند.

وزير اطلاعات به منظور معرفي مديركل جديد اداره اطلاعات استان مازندران به ساري سفر كرده است. گفتني است حکيم-مديرکل جديد اطلاعات مازندران-مشهدي است.گفته مي شود نيازآذر به عنوان مشاور وزيراطلاعات به پايتخت مي رود.

هم چنين صبح امروز درمراسمي که با حضورمحسنی اژه ای ،وزیر اطلاعات ، علی اصغر احمدی، معاون بین الملل و هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور، حجت الاسلام طبرسی،نماینده ولی فقیه و شفقت استاندارمازندران و نمایندگان مردم مازندران در مجلس ، معاونان سیاسی امنیتی و اداری مالی استانداری و سپس مدیر کل اطلاعات مازندران تودیع و معرفی شدند.

ابوطالب شفقت استاندار مازندران در این مراسم با اشار ه به  تاکید دولت جدید بر عدالت محوری گفت: همه مسئولان استان باید به این موضوع پایبند باشند و هر مدیری که عدالت را در سرلوحه کارهای خود قرار ندهد از ما نیست و باید از جمع ما خداحافظی کند.

بنا بر گزارش mehrnews، جمشیدی ، جعفر قلی راهب و نعمت زاده از نمایندگان مازندران در مجلس و تنی چند از مدیران کل استان مازندران به ایراد سخنرانی پرداختند.

جمشیدی در سخنان خود خواستار پیگیری اعتبار تخصیص یافته به سیل زدگان نکا شد و گفت: معلوم نیست این اعتبارات کجا مصرف شده است؟!