چهارشنبه 20 خرداد 1394-23:26

کمک 100 میلیون تومانی خیر مازندرانی به ماهک

حاج مصطفی آشوری 100 میلیون تومان به ساخت بیمارستان کودکان سرطانی ماهک کمک کرد و یک اتاق این بیمارستان به نام او نام گذاری شد.


 

مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، مینا محسن پور: مجمع خیرین ماهک از حاج مصطفی آشوری-خیر ساروی- جهت دیدار با کودکان مبتلا به سرطان ماهک دعوت کرد.

این خیر خوشنام پس از اهدای هدایایی به کودکان سرطانی و بازدید از پروژه بیمارستان ماهک، مبلغ 100 میلیون تومان به مجمع خیرین ماهک اهدا کرد.

رضا شهریاری-مدیر عامل مجمع خیرین ماهک- در گفتگو با ما اظهار داشت: بنا بر یکی از قوانین ماهک، هر خیری که بیش از 100 میلیون تومان برای ساخت بیمارستان اهدا کند، یکی از اتاق های بیمارستان به نام او نامگذاری خواهد شد.

شهریاری ادامه داد: برهمین مبنا ظهر چهارشنبه و به دنبال دریافت کمک هزینه ساخت بیمارستان، تفاهم نامه ای مبنی بر نامگذاری یک اتاق بیمارستان ماهک به نام مصطفی آشوری در دفتر ماهک به امضا رسید.

گفتنی است بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در 5 طبقه، در ضلع غربی بیمارستان بوعلی سینا ساری و در زمین اهدایی مرحوم دکتر شهیدی در حال احداث است.

خاطرنشان می کنیم به همت حاج مصطفی آشوری بهمن ماه سال گذشته مرکز درمانی ده تختخوابی شهر سورک در مساحتی بیش از هزار مترمربع احداث شده بود.