پنجشنبه 21 خرداد 1394-13:28

فرماندار از برگزاری جشن 24 خرداد در میاندورود خبر داد

قادری: عده‌ای کارهای غیرعاقلانه و بچه‌بازی انجام می دهند

فرماندار میاندورود: عده‌ای گویا ماموریت دارند در سیاست‌های خارجی دولت، انحراف ایجاد کنند،/ حتی کسانی که به روحانی رای ندادند و اعتقادی به شعارهای رئیس‌دولت ندارند باید در مسیر سیاست‌های دولت همکاری کنند.


 

مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: ارسطو قادری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماه خرداد ستون ماه‌های سال است. برجستگی‌های خاص خود را دارد ضمن اینکه هم شادی در این ماه به صورت گسترده وجود دارد، حزن و اندوه ارتحال حضرت امام را هم در خود دارد که باعث ناراحتی جهان اسلام و به ویژه ملت ایران است.

وی با بیان اینکه انتخاب مقام معظم رهبری از معجزات جمهوری اسلامی است، افزود: از برجستگی‌های نشاط و شادی در ماه خرداد، 24 خرداد 92 است که ملت  با انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس‌جهور، خالق این شادی بودند. این روز و ماه "نه" بود به موضوعاتی که از سوی بعضی کاندیدها، تندروی‌ها، افراط بود. مردم از بگم بگم‌ها خسته شده بودند و با رای به دولت اعتدال، خط قرمزی بر افکار جادو و موارد اینچنینی کشیدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به پاس حماسه 24 خرداد از سوی دوستداران دولت، جشن مردمی در منطقه برگزار می‌شود.

 فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند از سطوح بالا تا پایین با نگاه به دولت تدبیر و امید، مدیریت کشور شکل بگیرد، گفت: در جوامع مدنی ما بهترین کسانی که در عرصه دموکراسی قضاوت می‌کنند مردم هستند. مردم سرنوشت کشور را رقم می‌زنند و این انتخاب، بازگشت دوباره و ارتباط دوباره مردم به روحانیت و نیروهای ریشه‌دار و انقلابی کشور است. روحانیتی که با نگاه نواندیشی و مواضع درست، کلید تدبیر و امید را به دست گرفت.

این مسئول با بیان اینکه روحانی در سفر به مازندران مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت، تصریح کرد: مردم توفیقاتی که در مسیر بوده را در حوزه سیاست خارجی، داخلی، اقتصادی لمس می‌کنند.

قادری با اشاره به اینکه عده‌ای گویا ماموریت دارند در سیاست‌های خارجی دولت، انحراف ایجاد کنند، ادامه داد: گام نخست دولت که بر آن تاکید هم داشت، کاهش تورم 40 درصدی به 16 درصد بود.

این مسئول با بیان این که در موضوع هسته‌ای و سیاست خارجی، سربازان عزیز که در خط مقدم هستند از فضای هشت سال جنگ هم سنگین‌تر است،  ادامه داد: در بحث اقتصادی صادرات نفت را انجام می‌دهیم اما از سوی دشمن استکبار، به جای پول، کالایی به ما داده می‌شود که نوع این کالا را هم خودشان مشخص می‌کنند و از این سمت هم فشاری به ملت و دولت و مسئولان اجرایی ما وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه از برجستگی‌های مهم دولت این است که در دولت یازدهم مشاجراتی بین قوا نداریم و نوعی آرامش برقرار است، خاطرنشان کرد: اگر کشوری می‌خواهد در مسیر رشد قرار گیرد باید همه قوا با هم همکاری کنند در غیر این صورت کشور دچار مشکل می‌شود.

قادری افزود: با شعاری که از سوی رهبری بیان شد همه موظف هستیم با دولت تعامل و همکاری داشته باشیم چون بیشترین نقدها را در بین قوا، دستگاه اجرایی دارد. در بقیه قوا نقد و انتقادات کم‌تر است اما همان انتقاد آن قوه را به دولت تسری می‌دهند.

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه حتی کسانی که به روحانی رای ندادند و اعتقادی به شعارهای رئیس‌دولت ندارند باید در مسیر سیاست‌های دولت همکاری کنند، اظهار کرد: عده‌ای در مسیر، کارهای غیرعاقلانه و بچه‌بازی انجام می‌دهند و در مقابل دولت ما و بعضی از موضوعاتی که باید انجام شود، تحریک می‌شوند و شعار سر می‌دهند.

وی با اشاره به این که دیگر زمان جنجال و شلوغ‌بازی و جلوگیری از سخنرانی افراد گذشته است، استدلال کرد: امروز زمان عقل و استدلال است و نسل نو ما از این فضایی که با بی‌عقلی انجام می‌شود را نمی‌پذیرد. دولت ما هوشیار است و سعه صدر دارد.

این مسئول با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند دولت را به حاشیه ببرند، افزود: اما دولت وارد این حاشیه‌ها نمی‌شود و جامعه هم رفتار این عده را نمی‌پذیرد. همه موظف هستیم با نگاه به دولت، کارها را پی بگیریم. امروز دولت بر روی ریل درست مدیریتی قرار دارد و رهبری بارها این مدیریت را مورد تایید قرار دادند و ما هم وظیفه داریم با همدلی و همزبانی، دولت را تقویت کنیم. تقویت دولت بر این اساس نیست که نقدی صورت نگیرد اما انتقاد نباید به سمت تخریب و انحراف مردم باشد. آرامش خوبی در سطح کشور ایجاد شده و افرادی که فضای جامعه را به هم می‌زنند و آرامش مردم را نمی‌خواهند را محکوم می‌کنیم.

قادری با اشاره به اینکه 24 خرداد حماسه‌ای بزرگ و مشت محکمی بر استکبار بود، گفت: امسال هم بسیار سال مهمی است و انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از برجستگی‌های سیاست داخلی است. این نشاط و شادی که امسال برقرار شده باید در انتخابات فضای امنی برای مردم ایجاد کنیم و با انحراف‌ها هم برخورد شود. ما امانتدار مردم هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی برجستگی‌های فعالیت دولت است که در شهرستان میاندورود هم با اختصاص بیش از 500 میلیون تومان راه‌های روستایی بالادست را شاهد بودیم که از منابع دولتی محقق شد، تصریح کرد: شبکه بهداشت مکلف شده به صورت هفتگی در مناطق بالادست حضور یابند. مرکز درمانی این شهرستان در گذشته مخروبه‌ بود اما تلاش کردیم فعال شود، بخش اعظمی را منابع دولتی و همچنین از همکاری خیران بهره بردیم و مرکز درمانی درخور شان مردم منطقه ایجاد شد. مشابه این پروژه را در منطقه گهرباران هم انجام دادیم که اقدامات اجرایی این پروژه شروع شده است.