پنجشنبه 28 خرداد 1394-12:7

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

برای تامین آب آشامیدنی مازندران آمادگی کامل داریم

پروژه آبرسانی روستاهای بابل با پیشنهاد حسین نیازآذری به نام "175 شهید غواص" نام گذاری شد/ حمیدرضا جانباز: مجموع اعتبار برای طرح های آبی در بابل 67 میلیارد ریال برآورد می شود.


 مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، بابک ابهرزاد: صبح امروز حمیدرضا جانباز -رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور- و حسین نیازآذری - نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- و هم چنین فرماندار و برخی از مسئولان استانی و شهری، ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام در شهرستان بابل، از تصفیه خانه اصلی آبرسانی شهرهای گروه الف بازدید کردند.

در این سفر چند ساعته، پروژه های جدید آبرسانی نیز به دست معاون وزیر، نماینده بابل و مسئولان مرتبط کلنگ زنی شد.

در سفر معاون وزیر 67 میلیارد ریال اعتبار در بخش آبرسانی به روستاهای شهر بابل تخصیص داده شد و در انتها نیز پروژه بزرگ ساخت تصفیه خانه مرکزی آبرسانی به شهرهای گروه الف واقع در بابلکنار مورد بازدید قرار گرفت.

در برنامه امروز در خشرودپی ایستگاه پمپاژ با ظرفیت دو هزار متر مکعب و 52 درصد پیشرفت فیزیکی، در گلوگاه بندپی کلنگ زنی برای آبرسانی، در بخش گتاب مجتمع آبرسانی ریگ چشمه نیز بازدید و از نزدیک مشکلات این طرح ها بررسی شد .

گفتنی است احداث چاه، مخزن های آبی، ایجاد خط لوله و ساخت ایستگاه های پمپاژ از دستاوردهای این بازدید چند ساعته بود .

*خوشبینم

در پایان بازدیدها مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: مجموعه وزارت نیرو آمادگی کامل دارد تا در روستاها و شهرهای استان مازندران تامین آب شرب را به عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: تعدادی شهر جدید داریم که به توجه بیشتر برای انتقال آب شرب نیاز دارند .

جانباز مجموع اعتبار برای طرح های آبی در بابل را 67 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: ما در تلاشیم در بازه زمانی کوتاه، بتوانیم جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار بدهیم .

این مقام مسئول ضمن ابراز خرسندی از همدلی مسئولان استانی یادآور شد: بسیار خوش بینم که اتمام پروژه ها در موعد مقرر انجام شود .

*به نام شهدای غواص

حسین نیازآذری -نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- با قدردانی از زحمات معاون وزیر نیرو جهت کمک به آبرسانی روستاهای شهرستان بابل و پروژه بزرگ آبرسانی به شهرهای گروه الف خاطر نشان کرد: انتظار داریم با این سرعتی که وجود دارد، دوستان عزمی جدی را برای پشتوانه کار در این مجموعه ها داشته باشند .

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس تاکید کرد: پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف باید طوری طراحی شود که تمام روستاهای مسیر را بتوانیم آبرسانی کنیم.

نیازآذری ساخت هر چه سریعتر تصفیه خانه موقت را امری ضروری دانست و تصریح کرد: فاز دوم ساخت تصفیه خانه باید سریعتر انجام شود .

گفتنی است پروژه آبرسانی روستاهای بابل با پیشنهاد حسین نیازآذری به نام "175 شهید غواص" نام گذاری شد .