سه شنبه 16 تير 1394-18:28

پیگیری درگذشت بانوی 59 ساله بابلی

رئیس اورژانس بابل: پیگیریم

محمدپور: موضوع فوت بانوی بابلی را به اورژانس کشور منتقل کردیم و پیگیریم.



مازندنومه. سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: پیرو فوت زن 59 ساله بابل به علت قطع سیستم ارتباطی ایرانسل با شرکت مخابرات، این موضوع را از طریق مراجع مربوطه پیگیری کردیم.

در ساعت 12 و 28 دقیقه روز پانزدهم تیرماه، خانواده فرد حادثه‌دیده با مرکز اورژانس بابل تماس برقرار می‌کنند و این تماس ناموفق تا ساعت 12 و 48 دقیقه ادامه پیدا می‌کند، خانواده فرد، ناامید از تماس با اورژانس، در نهایت شخصا بیمار را به بیمارستان منتقل می‌کنند و این تاخیر در امدادرسانی، موجب فوت زن 59 ساله شد.

درنظر داشتیم در ملاقات حضوری با  جوشنی - مدیرعامل ایرانسل بابل، علت بروز این وضعیت را جویا شویم اما دست ‌اندرکاران ایرانسل در بابل با ما همکاری نکردند.

در همین زمینه محمدپور - رئیس اورژانس بابل زمان اختلال  شبکه ایرانسل  در اتصال با اورژانس را از ساعت 10 و سی تا 13 و سی  دقیقه اعلام و اظهار کرد: با تماسی که با مدیرعامل شرکت داشتیم، فوریت موضوع را مطرح کردیم و  مدیرعامل شرکت ایرانسل برای رسیدگی به این مسئله، درخواست نامه‌نگاری کتبی داشت.
محمدپور با بیان اینکه این موضوع را به مسئولان اورژانس کشور نیز منتقل کردیم، گفت: اورژانس کشور به طور جد پیگیر این موضوع از طریق شرکت ایرانسل است تا شاهد تکرار این موضوع در دیگر نقاط کشور نباشیم.
این مسئول همچنین از احداث 5 پایگاه خدمات اورژانس در شهرستان بابل خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده تا پایان امسال، 5 پایگاه اوژانس شهری و جاده‌ای در بابل احداث می‌شود.
وی از خیران برای  احداث پایگاه‌های اورژانس، دعوت به عمل آورد.