يکشنبه 21 تير 1394-15:37

فرماندار سابق بابل در معاونت اقتصادی استانداری

هر چه کار کنیم کم است-عباسپور

ملایی رییسی به معاونت اقتصادی استانداری می رود/ معاون سیاسی استاندار مازندران: ما کاملا از ملایی رییسی رضایت داریم و تودیع و معارفه یک امر طبیعی و امر عادی در تمامی دستگاه ها است.


  مازندنومه؛ سرویس سیاسی، بابک ابهرزاد: عصر امروز در جلسه شورای اداری بابل، مراسم تودیع رجب ملائی رئیسی و معارفه محمدتقی عباسپور به عنوان سرپرست فرمانداری بابل، برگزار شد .

 در این مراسم ابتدا رجب ملائی رئیسی از عملکرد 19 ماهه خود در شهرستان بابل و پیگیری پروژه های عمرانی این شهرستان گفت و افزود: در آستانه هفته دولت به عنوان فرماندار نمونه انتخاب شدم .

 فرماندار سابق بابل با بیان اینکه هیچ چیز به من نمی چسبد، افزود: بنده آنچه را به من ابلاغ شد، انجام دادم .

 *ملایی به معاونت اقتصادی می رود

 در ادمه علیرضا یونسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران- تکریم از زحمات ملائی رئیسی را از اهداف این مراسم دانست و افزود: ما کاملا از زحمات ایشان رضایت داریم و تودیع و معارفه یک امر طبیعی و امر عادی در تمامی دستگاه ها است.

 وی از حضور فرماندار سابق بابل در بدنه استانداری خبر داد و تصریح کرد: استاندار مازندران نظرش این بود که از مهندس ملائی در استانداری مازندران و در معاونت اقتصادی استانداری بهره مند بشویم .

 یونسی ضمن توصیه به فرماندار جدید بابل مبنی بر ناظر قرار دادن خداوند بر اعمال خود، خاطر نشان کرد: باید این ایام را قدر بدانیم و نوکری مردم را بکنیم، به مردم راست بگوئیم، نه آنکه فقط به فکر اقوام و آشنایان خودمان باشیم .

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: مسئولیت و مقام انسان را مغرور و متکبر می کند و اگر خدا نباشد، انسان دچار خود بزرگ بینی می شود .

 یونسی تاکید کرد: فرماندار باید چترش بر روی همه مردم پهن و دردمند تمام مردم باشد .

 *هر چه کار کنیم، کم است

 در ادامه محمدتقی عباسپور - فرماندار ویژه شهرستان بابل- گفت: یک مرد یا در کاری وارد نمی شود، یا اگر می شود تمام عیار ورود می یابد .

 وی ر از تمام تاثیر گذاران در پیشرفت شهرستان بابل دعوت به همکاری کرد و افزود: هر چقدر هم کار کنیم ، کم است زیرا بابل با ظرفیتی که هست، جای پیشرفت بیشتری دارد.