شنبه 30 ارديبهشت 1385-0:0

وعده سر زباله!

شجاعي-نماينده مردم ساري در مجلس- گفت: در بحث نصب كارخانه زباله سوز و تبديل زباله به كود وعده‌هاي زيادي داده شد،اما تا به امروز اقدامي صورت نگرفته و اين امر موجب نااميدي مردم‌ساري شده‌است.


حجت‌الاسلام"سيد حسن شجاعي" افزود:دولت قصد خدمت دارد وبودجه خوبي را براي عمران و آبادي مازندران اختصاص داده است.

وي تصريح كرد: مسوولان استان هم بايد به خوبي كارهاي انجام شده را بر اساس بودجه‌هاي اختصاصي براي مردم بازگو كنند.

شجاعي خاطرنشان كرد: در ديدار با وزير كشوردررابطه‌باوضعيت بحراني زباله ساري گفت وگو كردم و مراتب نارضايتي مردم رااز بي‌توجهي‌مسوولان اعلام كردم.

به گفته شجاعي وزيركشور نيز از پيگيري نكردن مسوولان مربوط اظهارتاسف كرد و قول بررسي و پيگيري اين موضوع را داده است.

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گفت: جوسازي بعضي از مسوولان در بحران زباله نيز جاي بسي تاسف است.

بحران زباله شهرستان ساري نزديك به يك سال است كه مسوولان و مردم را درگير كرده و بار مالي فراواني را به شهرداري به عنوان متولي شهر وارد كرده است.

پس از گذشت يك سال از بحران زباله هنوزمسوولان استان مازندران و شهرستان ساري مكان تثبيت شده‌اي را براي دفن بهداشتي زباله و استقرار كارخانه زباله سوز كه اتفاقا دستگاه آماده نصب و به ساري حمل شده ، پيدا نكردند.

موضوع اختلافات محدوده‌هاي استاني با استان سمنان براي دفن بهداشتي و موقت زباله درحواشي محدوده دو استان و شكايت استانداري سمنان از شهرداري ساري و تشكيل پرونده قضايي براي شهردار ساري و سانحه كشته شدن راننده خودروي حامل زباله دراستان گلستان و ميلياردها ريال هزينه انتقال زباله ، همه مسايلي است كه طي يك سال اخير شهرداري ساري درگير آن بود.(irna)