پنجشنبه 25 خرداد 1385-0:0

دريابيگي:جهرمي وزير جناح وطيف خاصي است و نه وزير كار!

دبير خانه کارگر مازندران:از زماني كه جهرمي به عنوان وزير كار انتخاب شد، مصايب جامعه كارگري و نهادهاي واقعي و مستقل كارگري آغاز شد.


نماينده كارگران مازندران گفت‌‏: خانه كارگر به عنوان يك نهاد صنفي مستقل ظرف 27 سال گذشته مدافع واقعي حقوق كارگران بوده و آناني كه اتهام سياسي كاري به اين نهاد انقلابي و كارگري مي‌‏زنند , يا مغرض هستند و يا ناآگاه كه اميدواريم خداوند آنان را هدايت كند .

نصرالله دريابيگي "گفت‌‏: با تمام احترامي كه به دكتر جهرمي قائل هستيم , تاكيد مي‌‏كنم كه از زماني كه ايشان به عنوان وزير كار انتخاب شده اند مصايب جامعه كارگري و نهادهاي واقعي و مستقل كارگري آغاز شد و اعتقاد داريم كه دكتر جهرمي فردي سياسي كار و متصل به بازار و طيف سنتي حاكم در كشور است .
او گفت‌‏: وزير كار صرفا منافع حزبي را دنبال مي كند و در پي وحدت و يكپارچگي براي پيشبرد امور كارگري و حفظ اشتغال و صيانت از جامعه كارگري نيست .


دبير تشکيلات خانه کارگر مازندران تصريح كرد‌‏: وزير كار وزير گروه و جناح نيست و متعلق به همه مردم و از جمله كارگران است و بايد در جهت منافع نظام و صرف و صلاح كارگران كار و تلاش نمايد .
نماينده كارگران مازندران تاكيد كرد‌‏: افراد حاضر در اجلاس سازمان بين المللي كار ،گوش به فرمان وزير كار هستند كه در پي يافتن پست و شغلي, حاضر شدند منافع كارگران را زير پا گذاشته و جامعه كارگري را به گسست و اختلاف بكشانند.


"دريابيگي" اضافه كرد‌‏: خانه كارگر، نهادي مقدس است و مدافع حقوق صنفي كارگران و هيچ كس از جمله وزير كار حق ندارد كه اين نهاد را به سياسي كاري متهم نمايد.
او گفت‌‏: بزرگ‌‏ترين خدمت دكتر جهرمي , تضعيف تشكيلات كارگري و تلاش براي حذف نهادهاي كارگري و به مخاطره انداختن امنيت شغلي كارگران بوده و ايشان بايد در محضر الهي و وجدان خود , پاسخگوي اعمال غير قانوني خود باشد .(ilna)