يکشنبه 18 مرداد 1394-11:39

فرماندار میاندورود:

عده ای فقط تخریب می کنند

ارسطو قادری: بدترین مسئله این است که خبرنگار مورد بی‌مهری قرار گیرد/عده‌ای فقط در خط تخریب هستند و نمی‌خواهند مردم شاد باشند/ رسالت رسانه، روشنفکری است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: ارسطو قادری در نشست خبری با بیان این که فرهنگ جدیدی در میان شهدا به نام شهدای غواص طرح شده است، گفت: شهدای غواص، شهر به شهر تشییع می‌شوند و ما هم منتظریم چند لحظه‌ای با این شهدا درد دل داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان برای دفاع از حریم ها در حوزه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... به جبهه رفتند، تصریح کرد: امروز با گرایش‌هایی که در کشور صورت گرفته عده‌ای یا در مورد برخی مسائل شیطنت می‌کنند و یا اینکه فریب می‌دهند و از تغییرات اجتماعی هراس دارند.

قادری با اشاره به اینکه تغییرات اجتماعی را باید در قالب دین سوق داد و نباید از این تغییرات اجتماعی فرار کرد، ادامه داد: یکی از موضوعات بسیار مهم حضرت امام در مسیر دفاع از کشور، بیان مفاهیم در قالب دین و اسلام بود.

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه شهدا هم به تغییرات اجتماعی اعتقاد داشتند و نباید کسی را فریب دهیم، اظهار کرد: توفیقاتی که در مسیر هسته‌ای و سیاست خارجی به دست آمد سندی است که به وسیله شهدا امضا شد.

این مسئول با بیان اینکه ما اهل تعامل و گفت‌وگو هستیم، افزود: قلم زدن و گفت‌وگو در دین ما ریشه دارد و امروز این دولت و این نظام، به تعامل و گفت‌وگو اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه رسانه باید مطالبات مردم را بازگو کند و آزادانه به کار خود بپردازد، تصریح کرد: خبرنگار باید آزاداندیش، نوگرا و به روز باشد.

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه تعهد و ایمان به فضای خبرنگاری و اطلاع‌رسانی باید حاکم باشد، ادامه داد: اخلاق حرفه‌ای باید در همه مسائل به ویژه حوزه اطلاع‌رسانی حاکم باشد.

این مسئول با بیان اینکه امروز در بعضی رسانه‌ها اخلاق خبرنگاری رعایت نمی‌شود و حتی خوب‌ها را هم بد می‌بینند و کارهای صحیح را نادرست جلوه می‌دهند، خاطرنشان کرد:  نان و زندگی این عده در آن جنجال‌آفرینی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها است.



قادری تصریح کرد: بدترین مسئله این است که خبرنگار مورد بی‌مهری قرار گیرد و در این فضا من زجر می‌کشم.

وی با بیان اینکه در موضوع هسته‌ای مردم می‌خواستند خوشحال باشند، افزود: اما عده‌ای مانع این کار شدند و نگذاشتند مردم در پیروزی حاصل آمده از توافق هسته‌ای شادی کنند.

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه رهبری به تیم دیپلماسی تبریک گفتند و تاکید داشتند که از دودستگی جلوگیری شود، گفت: عده‌ای فقط در خط تخریب هستند و نمی‌خواهند مردم شاد باشند.

این مسئول با بیان اینکه رسالت رسانه، روشنفکری است، تصریح کرد: رسالت خبرنگاران بسیار سنگین و حائز اهمیت است.