دوشنبه 16 شهريور 1394-21:38

معرفی هیات رئیسه جدید شورای اصلاح طلبان مازندران

فرماندار اسبق ساری، رییس شورای اصلاح طلبان استان مازندران شد

در انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اصلاح طلبان استان مازندران،علی اسدی با کسب 20 رای رییس شورای اصلاح طلبان استان مازندران شد و جواد حق نظر با کسب 28 رای نایب رئیس اول و جعفر قمی با 23 رای نایب رئیس دوم این شورا شدند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: نتایج انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اصلاح طلبان استان مازندران اعلام شد.

در این انتخابات که دوشنبه شب در مرکز استان برگزار شد، هیات رئیسه جدید شورای اصلاح طلبان استان مازندران معرفی شدند.

برای ریاست شورای اصلاح طلبان آقایان علی اسدی و علی قلی تبار کاندیدا بودند که علی اسدی با کسب 20 رای به عنوان رئیس انتخاب شد و علی قلی تبار 19 رای کسب کرد. در این بخش علی اکبر بهمنش تنها 3 رای به دست آورد.

برای نواب رئیس چهار نفر کاندیدا شده بودند که جواد حق نظر با کسب 28 رای نایب رئیس اول و جعفر قمی با 23 رای نایب رئیس دوم شدند. همچنین محسن نورانی 17 رای و صیدانلو 11 رای کسب کردند.

در بخش انتخاب دبیر و سخنگوی شورا، احمد سرخ بر با 28 رای دبیر و سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان مازندران شد و علی اکبر بهمنش در این رقابت 10 رای کسب کرد.

در بخش انتخاب منشی ها، علی ادیبی با 37 رای به عنوان منشی اول و عباسعلی معافی با 21 رای به عنوان منشی دوم انتخاب شدند و امین ابراهیمی در این بخش 19 رای کسب کرد.

در بخش امور تشکیلات آقای محسن نورانی تک کاندیدا بود که با کسب 39 رای به عنوان مسئول امور تشکیلات شورای اصلاح طلبان استان مازندران انتخاب شد.

در بخش امور مالی و پشتیبانی خانم خدیجه گلینی مقدم 39 رای به دست آورد. در این بخش آقای حسین لاری 9 رای کسب کرد.

در بخش امور شهرستان ها محمدامیر عادلانی با 21 رای انتخاب شد و اسفندیار عشوری با کسب 20 رای در این بخش ناکام ماند.