سه شنبه 17 شهريور 1394-23:16

محمد دامادی:

اهل حاشیه سازی نیستم /باشگاه جوان به همه ساروی ها تعلق دارد

مالک باشگاه جوان ساری: با تیم دست دومی نمی توانم جلوی فساد در فوتبال را بگیرم/تلاش می کنیم با شفاف سازی چیز پنهانی از مردم نداشته باشیم/آقای مجید حسین زادگان در هیات مدیره هستند و از اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیز آقای زلیکانی با ما همکاری خواهند کرد.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمداسماعیل بخشی سورکی: محمد دامادی - نماینده مردم ساری و میاندورود- در نخستین نشست خبری خود به عنوان مالک باشگاه جوان ساری اظهار داشت: تلاش می کنیم با تعامل و همکاری رسانه ها بتوانیم اتفاقات خوبی را برای تیم باشگاهی جوان ساری رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه مازندران یکی از پتانسیل های بالقوه در حوزه ورزش کشور و فوتبال است، افزود: ممکن است در مواقعی از ورزش قهرمانی فاصله گرفته باشیم، اما نمی توان این واقعیت را کتمان کرد.

دامادی به بعضی از بی عدالتی های انجام شده در حوزه ورزش کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم روزی مشکل نبود صنعت در مازندران حل شود تا بتوانیم از تیم های ورزشی مختلف در استان حمایت کنیم.

وی گفت: مردم با ورزش و فوتبال قهر نکردند بلکه کماکان علاقه مند به هنرمندی وزرشکاران خود در عرصه های بین المللی هستند.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه بنده معجزه گر نیستم و این تیم هم متعلق به مردم ساری است، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا این تیم موفق شود.

وی گفت: همه دستگاه های اجرایی و مسئولان ملزم به حمایت از ورزش هستند چرا که رهبری از ورزش همگانی و قهرمانی حمایت می کند.

مالک باشگاه جوان ساری اظهار داشت: این تیم در حال حاضر در اختیار ما است و امیدواریم با تلاش های همه دوستان بتوانیم سطح آن را ارتقا بخشیم.

وی با بیان اینکه شائبه سیاسی بودن موضوع کاملا از تیم مبرا است گفت: در سه سال قبل نیز بنده بیش از 300 میلیون تومان به این تیم کمک کردم و اتفاقا کار ما در سال انتخابات بسیار سخت تر است.

دامادی با اشاره به اینکه آقای بالویی به عنوان پیشکسوت با ما همکاری می کند، گفت: آقای مجید حسین زادگان نیز در هیات مدیره هستند و از اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیز آقای زلیکانی با ما همکاری خواهند کرد.

این مسئول گفت: معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریاست امور اراضی کشور آقای افشار نیز جزو هیات مدیره تیم هستند و همچنین شهردار منطقه هشت تهران نیز در هیات مدیره حضور دارند.

وی با بیان اینکه از آقای دکتر باقرزادگان ساروی درخواست کردیم به عنوان مدیرعامل در خدمت شان باشیم، گفت: او در سطح ملی کار کرد و چون ما عاشق تیم شهرمان هستیم، قول همکاری داد.

دامادی ابراز داشت: آقای تقوی نیز که از فوتبالیست های خوب شهرمان است به عنوان سرمربی در تیم حضور دارد که البته به کادر فنی تیم اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شاکله اصلی تیم را بچه های مازندران تشکیل می دهند، افزود: ممکن است در میانه راه افرادی به تیم اضافه شوند.

نماینده مردم ساری و میاندورود ابراز داشت: آقای عالی نیز که خود از قلم به دستان حوزه ورزش است در زمینه رسانه ای به ما مشاوره خواهد داد.

وی با بیان اینکه خواهش ما از مردم این است که همه به میدان بیایند و از تیم حمایت کنند، گفت: بنده خودم یادم نمی آید که یک بازی از تیم شهر خودم را در منزل تماشا کرده باشم.

این مسئول با بیان اینکه بنده با تیم دست دومی نمی توانم جلوی فساد در فوتبال را بگیرم، گفت:تلاش می کنیم با شفاف سازی چیز پنهانی از مردم نداشته باشیم.

وی گفت: بیش از 700 میلیون تومان بدهی داریم که امیدواریم در عرض 5سال به اهداف اولیه خود دست یابیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه در بحث ورزش نگاه مان استانی است اما باید دقت کرد بعضی از تصمیم گیری ها ایجاد تنش نکند، گفت: همه با هم به نساجی قائم شهر هم کمک خواهیم کرد، چنانچه بنده هم در نطق انتخاباتی خود در کنار چوب فریم و نکاچوب از نساجی قائم شهر حمایت کردم.

وی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم تیم وارد حاشیه شود و از سیاست زدگی در حوزه ورزش پرهیز خواهیم کرد، گفت: مالک این تیم تمام مردم شهر هستند چرا که حق ما مازندرانی ها داشتن یک تیم در لیگ برتر است.

این مسئول گفت: اولین بازی این تیم با پیام کاشمر با یاد و خاطره شهدای غواص ساری و شهید صادق معلمی برگزار خواهد شد.

دامادی با بیان اینکه باید به دنبال کسانی گشت که سرمایه گذار را آزار می دهند و حاشیه سازی می کنند، افزود: بنده شخصاً اهل حاشیه سازی نیستم و اجازه نخواهم داد که برای تیم حاشیه درست شود.

وی گفت: گاهی حرف و حدیث ها تیم را به مسیر دیگری می برد که باید این موضوع مدیریت شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه به دنبال ایجاد وحدت در زمینه فوتبال و در تیم جوان ساری هستیم، گفت: آن قدر تلاش می کنیم که تیم فوتبال ما نیز مانند تیم والیبال کشوربا تلاش و تمرین به جایگاه اصلی خود بازگردد.

*لیگ دسته اول مرخص است

محمد باقرزادگان -سرمربی تیم فوتبال جوان ساری- با بیان اینکه از افتخارات تیم ملی فوتبال این است که سه نفر از اعضای تیم ساروی هستند، افزود: از تعداد تیم های لیگ برتر و افرادی که در این تیم ها بازی می کنند 150 مازندرانی حضور دارد اما مازندران در لیگ برتر تیم ندارد و لیگ دسته اول آن نیز مرخص است.

وی با بیان اینکه به همه مدیرانی که برای این تیم تلاش کردند احترام می گذارم، گفت: همه عزیزان تلاش کردند اما یا شرایط مناسب نبود و یا تلاش ها به قدر اندازه نبود.

باقرزادگان گفت: یکی از اسپانسرهای ما مجموعه دنیای آرزو است و تمام بازی های تیم جوان ساری از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش زنده می شود.

وی با بیان اینکه هدایت تیم با توجه به ایام انتخابات یک نوع ایثارگری است افزود: آقای دامای به همه مسئولان و متولیان امر در خصوص به کار گیری تیم در دسته دوم لیگ کشور مکاتبه کرد و آخرین نفر خودش بود که با توجه به نبود اقبال از سوی دیگران ورود پیدا کرد.

باقرزادگان گفت: اولین بازی ما در ساری و با تیم پیام کاشمر است و رنگ اصلی پیراهن تیم نارنجی است.

وی با بیان اینکه تیم بر پایه اسپانسری و تبلیغات دور زمین اداره خواهد شد، گفت: تیم جوان ساری در حال حاضر هیچ چیزی ندارد و تلاش می کنیم که با برنامه محوری بتوانیم تیم را ارتقا دهیم.

باقرزادگان گفت: در سه نقطه استان بیش از 2700 نفر را استعدادیابی و تلاش می کنیم تا ظرفیت های زیرساختی تیم را افزایش دهیم.