دوشنبه 17 مهر 1385-0:0

قناعت:ارادت ويژه اي به استاندار دارم

معاون سياسي و امنيتي استاندار گفت:طبيعي است بر سر برخي مسائل (به ويژه عزل و نصب ها) بين استاندار و معاون سياسي امنيتي اختلاف بروز پيدا مي كند اما اين اختلافات چندان جدي و عميق نيست.


معاون سياسي و امنيتي استاندار گفت: ما ارادت ويژه اي به استاندار داريم. در طول اين هفت ماه هم مدت از آشنايي ارتباطات ما نزديك تر شده است.وي ادامه داد: دغدغه استاندار كار كردن در استان است و مهندس شفقت از جان مايه مي گذارد.وي افزود: البته طبيعي است در هر دوره بر سر برخي مسائل (به ويژه عزل و نصب ها) بين استاندار و معاون سياسي امنيتي اختلاف بروز پيدا مي كند اما اين اختلافات چندان جدي و عميق نيستند.

 اين اختلافات را بيشتر گروه هاي سياسي از طريق سايت ها انجام مي دهند كه در بحث عزل و نصب ها خواستار به كارگيري گزينه هاي پيشنهادي خود بودند. برخي از اين سايت ها چون افراد پيشنهادي آنان منصوب نشد، اين حرف ها را درج مي كنند.

جواد قناعت گفت: بخش عمده اي از اين سخن پراكني ها و اختلاف بازي هاي كاذب به خاطر فقر فرهنگي است. ما در استان مازندران دچار بد عادتي شديم و مي خواهيم نيروهاي بومي و داخلي را بيشتر از ديگران تضعيف كنيم. وي افزود:البته ما مخالف نقد كردن منصفانه و سازنده نيستيم.قناعت گفت: دغدغه استاندار بيكاري و اشتغال جوانان است. همه ما بايد دست به دست هم بدهيم تا گره اي از مشكلات اين استان حل شود. دوستي و رفاقت ما با مهندس شفقت ريشه اي عميق دارد.