پنجشنبه 19 شهريور 1394-12:29

سرپرست دانشگاه مازندران:

تغییرات سامانه در زمان ریاست سابق دانشگاه انجام گرفت

فخرالدین اصغری آقمشهدی: تغییرات سامانه ثبت نام در زمان ریاست سابق دانشگاه انجام گرفت. نامه ای به مسئولان سامانه سما ارسال شد که پاسخ آنها بر روی سایت دانشگاه قرار می گیرد+پاسخ سامانه سما(ویرایش دوم)


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: در پی جنجال رسانه ای بر سر وجود گزینه ای خاص در سامانه ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران و ادعای مدیرکل سابق آموزشی این دانشگاه مبنی بر این که در دوره مدیریت گذشته فقط یک ترم تحصیلی از نرم افزار سما استفاده شده، موضوع را با سرپرست دانشگاه مازندران در میان گذاشتیم.

دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی در گفت وگو با خبرنگار مازندنومه با بیان اینکه تغییرات موجود در سامانه سما در خصوص فرقه ضاله بهایت از نیم سال اول سال 92-93 بوده است، گفت: از آنجا که ترکیب تیم آموزشی ما جدید است و کسی اطلاع یا گزارشی در خصوص این مورد به ما نداده بود، این مورد تاکنون در فرم وجود داشت که با گزارش ارسال شده به دانشگاه مازندران، پیگیری های لازم سریعا انجام گرفت.

رییس دانشگاه مازندران در پاسخ به سوال دیگر ما مبنی بر آن که مدیرکل سابق آموزشی این دانشگاه تاکید کرد تنها یک ترم از سامانه سما استفاده کرده اند، اظهار داشت: سامانه سما می تواند به طور دقیق زمان تغییرات را نشان بدهد.

وی با بیان اینکه تغییرات در زمان ریاست سابق دانشگاه انجام گرفت، افزود: نامه ای به مسئولان سامانه سما ارسال شد که پاسخ آنها بر روی سایت دانشگاه قرار می گیرد.

*سامانه سما تغییرات را به مدیریت پیشین دانشگاه نسبت داد

پس از انتشار این خبر و در مکاتبه معاون آموزشی دانشگاه مازندران با سامانه سما، مشخص شد این گزینه خاص از مهرماه 1392 و در دوران تصدی رییس سابق دانشگاه و توسط کاربران همین داانشگاه ایجاد شده است.

*مطلب مرتبط:

اشتباه مسئولان پیشین دانشگاه مازندران اصلاح شد