سه شنبه 14 مهر 1394-9:36

معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

همه باید به دولت کمک کنیم

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(39)/ هادی ابراهیمی: باید با همگرایی و وحدت، برای اجرایی شدن برنامه ها و اهداف سفر دکتر روحانی به مازندران کوشید تا استان از این سفر بهره مند شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: هادی ابراهیمی -معاون سابق سیاسی، امنیتی استانداری مازندران- با بیان این که در آستانه سفر رییس جمهوری به مازندران هستیم، گفت:دولت یازدهم گام های خوبی در مسیر حل و فصل مشکلات کشور در بخش های مختلف برداشته است.

وی با اشاره به این که امیدواریم در این سفر نتایج و دستاوردهای مطلوبی نصیب استان ما شود، تصریح کرد: کار اجرایی سخت و شکننده است و همه باید به دولت کمک کنیم.

ابراهیمی استدلال کرد: در مازندران هم مدیران استانی قدم های مثبتی را برای پیشرفت برداشته اند و همگان باید در این مسیر یاریگر هدف های توسعه ای دولتمردان باشیم، چرا که دولت به همه آحاد تعلق دارد و مختص فرد و گروه خاصی نیست.

این مدرس دانشگاه با بیان این که برای پیشبرد امور باید با مدیریت ارشد استان همکاری کرد، افزود: باید با همگرایی و وحدت، برای اجرایی شدن برنامه ها و اهداف سفر دکتر روحانی به مازندران کوشید تا استان از این سفر بهره مند شود.